تنهایی.یه نکته مهمی هم هست،هر زن وشوهری اختلافاتی دارند هراختلافی باشوهرت داشتی باکسب مهارت ودانش وشخصیت خودت وقدرت بیان صحیح ومنطقی حلش کن.من ازحرفای آخرت اینطور برداشت کردم که یه دلسوزی دوطرفه هم با برادرشوهرت برقرارکردی تا او ازتو حمایت کنه واینم دراون حس دخیل بوده.درکت میکنم شایدفکرمیکردی خواهریامادرشوهرهم میتونست در تلطیف روحیه شوهرت به خاطرتو تاثیر داشته باشه.اما باشرایطی که داری به نظرم بهتره اینجارو پای خودت بایستی واز دانش خودت برای حل مشکلات استفاده کنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)