جوابی که دادید تضمین کننده این نیست که همسرتون با این موضوع مشکلی نداره. شاید یک واکنش منفی است.
چیزی را که می دونه هرگز نمی تونه انجام بده یا داشته باشه، پیشاپیش می گه که نمی خوام یا حاضر نیستم برای به دست آوردنش تلاش کنم ( دکتر برم )
حتی ممکن هست تمایلش به داشتن همسر دیگه، یک نوع واکنش در مقابل این مشکلش باشه.
حالا که می دونه مشکل از خودش هست، احساس می کنه مرد کاملی نیست ( این فقط برداشت من هست، مطمئن نیستم ) و برای همین
با ازدواج مجدد و روابط این چنینی می خواد ثابت کنه که نقصی نداره. ( منظورم این نیست که نقصی دارند، ولی شاید خودش نتونسته با این مساله کنار بیاد )
ببخشید که این سوال را می پرسم، ولی آیا شما فقط روشهای اولیه و ساده درمان را انجام دادید؟
چون من شیندم درصد بالایی از ناباروریها الان به راحتی قابل درمان است.









علاقه مندی ها (Bookmarks)