آقای انوش به تالار همدردی خوش اومدی . وضعیتی که درش گرفتار شدی اثرات بودن در دو رابطه بدون تعهد به طور همزمان بوده. الان هم باید این تبعات رو بپذیری. اما به نظرم وجدانت یکمی ریادی داره اشتباهی میره. چرا وجدانت به سمت همسرت نمیره که الان داری با ابن کارت بهش به نوعی خیانت می کنی.؟ اگر دنیا رو می خواستی چرا با همسرت ازدواج کردی؟ الان زمان اون نیست که بخواهی به عقب برگردی. تو الان مرد یک زندگی هست و اول از همه در قبال این زندگی مسولی. دیگه دوران تجردت تموم شده و تو الان تنها و تنها نسبت به دو نفر مسول هستی: خودت و همسرت.
تو الان مسول ارامش کسی غیر از خودت و همسرت نیستی. ای کاش سعی کنی اینو درک کنی. هدفت از برگشتن به دنیا چیه؟ خودتم خوب می دونی که آینده ای با اون نداری. و هر چه این رابطه رو ادامه بدی (حتی اگر در جهت ارامش دادن به اون باشه) نه تنها ارامش حاصل دنیا نمیشه، بلکه آرامش خودت، همسرت و دنیا بیش ار پیش بر هم میریزه. مطمئن باش تو تنها مردی در دنیا نیستی که بتونی به دنیا ارامش بده. تو اگر خودت رو به طور کامل کنار بکشی چه بسا اون هم بره دنبال کسی که بتونه باهاش یک اینده با ثبات رو شروع کنه.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)