مثل هميشه مطلب شما زيبا بود.
شما به نكاتي اشاره مي كني كه از گاهي اوقات از ياد ما ميرود. خداوند همه چيز را مي داند حتي اگر به او نگوئيم او مي داند كه از او چه مي خواهيم.
تشکرشده 992 در 530 پست
مثل هميشه مطلب شما زيبا بود.
شما به نكاتي اشاره مي كني كه از گاهي اوقات از ياد ما ميرود. خداوند همه چيز را مي داند حتي اگر به او نگوئيم او مي داند كه از او چه مي خواهيم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)