به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 38 , از مجموع 38
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 اردیبهشت 00 [ 13:34]
    تاریخ عضویت
    1392-4-15
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    7,010
    سطح
    55
    Points: 7,010, Level: 55
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانم athi. اول اینکه تولدتون مبارک. دوم اینکه من فکر میکنم هرآنچه که لازم بود همه ی دوستان به شما گفتن.
    به اصطلاح میگن حجت برشما تمام شده.خدای نکرده اشتباه شما توجیهی به عنوان ندونستن نداره.
    من نسبت به این ماجرای شما و حرف های شما احساس بسیار بدی دارم.این مسیرای دوستی انتهایی نداره.اینو من نمیگم.اینو خیلی ها تجربه کردن و الان در حسرت اون تصمیمشون هستن.
    می فرمایید پیام تبریک تولد دادن.کار خاصی نکردن.بیشتر از این چیزا رو خواهید دید.رفتار پسر ها برای جلب توجه دختر ها یک اصل کلی داره و اون هم توجه کردن به دختر خانم هستش.حرفای عاشقونه و محبت آمیز و رفتار هایی که برای دختر این رو تدایی میکنه که این پسر عاشق منه.اما این یک سراب بیش نیست.
    اینو من که یک پسرم دارم میگم.حرفای خیلی از ما از روی احساس نیست.از رو باد هوا میاد.و شما دختر های ساده هم زود باور میکنید.(البته ببخشید ها.قصد جسارت ندارم.سادگیتون هم بیشتر بخاطر احساساتی بودنتون هستش).
    عوض کردن دکترتون هم هر دردسری براتون داشته باشه به دردسر و زحمت و رنج آیندتون می ارزه.باور کنید می ارزه.
    ببخشید من جسارت میکنم و اظهار نظر میکنم.در حضور خیلی مشاوران خوب نباید حرفی بزنم.اما به خدا دلم میسوزه.دلم میسوزه از اینکه چه ساده زندگی یک انسان نابود میشه توسط یک موجود تنوع طلب(اینو کلی گفتم.انشالله همه دختران و پسران جامعه ی ما خوشبخت و موفق باشن)
    من فقط دو جمله ی دیگه برای شما دارم.
    1.چیزی که ساده بدست بیاد.ساده کنار گذاشته میشه.اینو یک مشاور خانواده ی مطلع با موارد بسیاریی که دیده گفت به من.و توی همین سایت و در صحبت های دردآور دوستان واضح میشه دید این موضوع رو.ذات تنوع طلبی اینو میخواد که هرچند وقت با یکی باشه.و بعد راحت بذاره کنار و بره سراغ یکی دیگه.عاشق همه هم هست.البته تا وقتی به اصطلاح حالشو کرد.بعدش با اولین بهونه میندازه دختر بیچاره رو کنار .فک نکنید شما براش تک هستید و یه دونه اید.ماشاالله این آدم ها از این عاشق پیشگی ها زیاد داشتن.استادن دیگه تو عشقو عاشقی.
    2.خانواده.از اطلاع رسانی به خانوادتون دریغ نکنید.خدای نکرده خدای نکرده اگر مشکلی براتون پیش بیاد خانوادتون رو داشته باشید.خیلی از سوئ استفاده هایی که از دختر ها میشه بخاطر بی اطلاعیه خانواده ی دختر هستش.
    باز هم عذرخواهی میکنم که اظهار نظر کردم.
    امیدوارم اشتباهی نکنید که بدنبالش حسرت باشه.و بسیار بسیار امیدوارم که همه ی ما آدم ها یه روز بتونیم ارزش واقعی رو درک کنیم.چون اگر ارزش واقعی رو درک کردیم براساس اون ارزش تصمیم میگیریم.و هیچ وقت پشیمون نمیشیم.
    پول و تحصیلات و قیافه و جذابیت خوبه اما ضمانت خوشبختی دختر خانم نیست.یکم از سطحی نگری خارج بشیم و بیاید ارزش واقعی رو پیدا کنیم.

  2. 2 کاربر از پست مفید تولد زندگی تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (دوشنبه 17 تیر 92), nikafarid (شنبه 15 تیر 92)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 تیر 92 [ 00:41]
    تاریخ عضویت
    1392-4-13
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    75
    سطح
    1
    Points: 75, Level: 1
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان
    تولد زندگی ممنون.
    دوستان از همه ی راهنمایی هاتون خیلی خیلی ممنونم.
    خبرای خوبی دارم.امروز کار دندونم تموم شد و امشب ز زد و کلی حرف زدیم.قسمت مهمش اینکه:
    گفتم من تا حالا درگیر اینجور دوستی ها نشدم و از این ببعد هم نخواهم شد...
    حالا هم گوشیمو خاموش کردم.
    از خدای خوبمم ممنمونم که تنهام نذاشت.

  4. 6 کاربر از پست مفید athi تشکرکرده اند .

    majid_k (چهارشنبه 19 تیر 92), saraamini (چهارشنبه 19 تیر 92), shapoor (چهارشنبه 19 تیر 92), فرشته مهربان (چهارشنبه 19 تیر 92), venus123 (چهارشنبه 19 تیر 92), تولد زندگی (چهارشنبه 19 تیر 92)

  5. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    تولدت مبارک.

  6. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 اردیبهشت 00 [ 13:34]
    تاریخ عضویت
    1392-4-15
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    7,010
    سطح
    55
    Points: 7,010, Level: 55
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آفرین.واقعا بهتون تبریک میگم.این تبریک بسیار مهمتر از تبریک تولدتون هستش.
    از شنیدن این خبر های خوب,از این اراده های محکم واقعا انرژی میگیرم.واقعا خبر خوشحال کننده ای بود.ممنون.
    انشاالله سایت پر بشه از این خبرای خوش بجای پشیمونی و ناراحتی.
    انشاالله همیشه شاد باشید.

  7. کاربر روبرو از پست مفید تولد زندگی تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 19 تیر 92)

  8. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 دی 95 [ 23:50]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    2,996
    سطح
    33
    Points: 2,996, Level: 33
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 97 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط athi نمایش پست ها
    سلام دوستان
    تولد زندگی ممنون.
    دوستان از همه ی راهنمایی هاتون خیلی خیلی ممنونم.
    خبرای خوبی دارم.امروز کار دندونم تموم شد و امشب ز زد و کلی حرف زدیم.قسمت مهمش اینکه:
    گفتم من تا حالا درگیر اینجور دوستی ها نشدم و از این ببعد هم نخواهم شد...
    حالا هم گوشیمو خاموش کردم.
    از خدای خوبمم ممنمونم که تنهام نذاشت.
    سلام athi جان. بهت تبریک میگم..........
    عزیزم افرررررررین.......
    ولی یادت باشه این قضیه هنوز کامل ختم به خیر نشده. امکان داره دوباره تماس بگیره. باید همچنان با اراده ای محکم بر سر تصمیمت ایستادگی کنی.
    در پناه حق.........

  9. 2 کاربر از پست مفید venus123 تشکرکرده اند .

    majid_k (جمعه 21 تیر 92), فرشته مهربان (چهارشنبه 19 تیر 92)

  10. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 تیر 92 [ 00:41]
    تاریخ عضویت
    1392-4-13
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    75
    سطح
    1
    Points: 75, Level: 1
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از همتون خیلی ممنونم.
    ولی کار سختی برام بود خیلی سخت!!و با کمک خدا و شما این تصمیمو گرفتم.
    تو رو خدا venus123 عزیز نگو ایشالا که دیگه این اتفاق نیفته چون دفعه ی بعد نمیدونم چی میشه!
    برام دعا کنید...

  11. #37
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    لطفاً لینک زیر را مططالعه فرمایید :


    مجلات : زنان بی باک شایسته تمجیدند؟




    ویرایش توسط فرشته مهربان : چهارشنبه 19 تیر 92 در ساعت 04:57

  12. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    taraneh89 (چهارشنبه 19 تیر 92), ویدا@ (چهارشنبه 19 تیر 92)

  13. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 تیر 92 [ 00:41]
    تاریخ عضویت
    1392-4-13
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    75
    سطح
    1
    Points: 75, Level: 1
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان
    ممنون از همه ی دوستان به ویژه فرشته مهربان
    فرشته مهربان من لینکی که گذاشتینو مطالعه کردم و خیلی لذت بردم.


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست طلاق دادم ولی مادر شوهرم پیش همه دروغ میگه وآبرومو پیش همه میبره چکار کنم؟
    توسط یاصاحب زمان ادرکنی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 آذر 95, 11:16
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 بهمن 93, 00:46
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: جمعه 14 مهر 91, 22:09
  4. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 22:07
  5. پیامدهای روابط افراطی دختر و پسر پیش از ازدواج؟
    توسط keyvan در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 19:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.