سلام دوستان
تولد زندگی ممنون.
دوستان از همه ی راهنمایی هاتون خیلی خیلی ممنونم.
خبرای خوبی دارم.امروز کار دندونم تموم شد و امشب ز زد و کلی حرف زدیم.قسمت مهمش اینکه:
گفتم من تا حالا درگیر اینجور دوستی ها نشدم و از این ببعد هم نخواهم شد...
حالا هم گوشیمو خاموش کردم.
از خدای خوبمم ممنمونم که تنهام نذاشت.









علاقه مندی ها (Bookmarks)