
نوشته اصلی توسط
athi
سلام به همه ی دوستان
من دختر 23 هستم یک سال که درسم تموم شده، تحصیلاتم کارشناسی
من دختری نیستم که با پسری دوس شم همانطوری که 4 سال دوران دانشجویی به هیچ کدوم از پیشنهاد های دوستی پاسخ مثبت ندادم .و تا حالا با هیچ پسری دوس نشدم.
اما ایندفعه دو دل شدم، واقعا نمیدونم باید چیکار کنم.
کسی که بهم پیشنهاد دوستی داده دکتر دندون پزشکم هستند که چند جلسه اس که واسه دندونام میرم پیشش.
شماره ی منو به بهونه کار گرفت که من واقعا فکر میکردم به همین دلیل باشه!
اما بعد بهم ز زدو...
اون جوون، جذاب، تحصیلات بالا، موقعیت اجتماعی خیلی خوب،و اینکه میدونم ایشون مجرد هستن.
من واقعا خیلی خیلی جذب ایشون شدم.
راستشو بگم از ته دل از همون اول میخواسم قبول کنم اما ازش خواستم اجازه بده فکر کنم بد جواب بدم.
به نظرتون دوستان باید چیکار کنم؟
ما بعضی اوقات خودمون رو فاعل می بینیم بعضی اوقات هم مفعول. اگر اینقدر به خودت اطمینان داری که می تونی فاعل باشی همونطور که گفتی که دختری نیستی که اهل دوستی باشی پس شما الان هم همون فاعل هستی و همون توانایی ها رو برای کنترل احساساتت داری. اما اگر فکر می کنی موجودی هستی که اراده ات محدوده و مفعولی اونوقت می تونی مغموم این آقای به اصطلاح پزشک بشوی. تا اونجا که من می دونم در تمام کشور ها رابطه دوستی بین دکتر و مریض یک کار غیر اخلاقی محسوب میشه. حالا حتما خودت می دونی که این پیشنهاد در حالیکه شما هنوز بیمار ایشون هستید چه معنایی می تونه داشته باشه. این یعنی اعلام نیاز برای لذت بردن از جسم شما وقتی شما زیر دست این آقا هستید. آیا دوست داری اینقدر کوچک بشی ؟ اگر نیتش پاک بود اولا بهت پیشنهاد دوستی نمی داد دوما صبر می کرد بعد از اینکه مطمئن شد دیگه نمی ری مطبش اونوقت اینکار رو می کرد. راستش می دونم الان پیش خودت چی فکر میکنی . می گی من با بقیه فرق دارم و ممکنه بعدا نظرش عوض بشه و به ازدواج با من فکر کنه. ولی مطمئن باش اون که الان می گه دوستی هیچ وقت به ازدواج فکر نمی کنه.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)