به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 تیر 93 [ 17:30]
    تاریخ عضویت
    1392-4-12
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    775
    سطح
    14
    Points: 775, Level: 14
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 14 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    با احترام به نظر دوستان به نظر من اختلاف سنی 8-9 سال به تنهایی نمی تواند زمینه ساز یک ازدواج ناموفق باشد همانطور که زندگی های بسیاری را دیده ایم که با اختلاف سنی معقول و مناسب پایدار نبوده اند من و همسرم ده سال اختلاف سنی داریم و این اختلاف سنی به تنهایی باعث مشکل خاصی نشده به نظر من اگه مرد 7-8 سال بزرگتر باشه بلوغ فکری بیشتری برای حل مشکلات زندگی داره البته بستگی به فرهنگ و شرایط تحصیلی و فکری هر دو طرف هم داره ولی در کل به نظر من این یه امتیاز منفی برای شروع یک زندگی محسوب نمی شه.

    - - - Updated - - -

    با سلام
    با احترام به نظر دوستان به نظر من اختلاف سنی 8-9 سال به تنهایی نمی تواند زمینه ساز یک ازدواج ناموفق باشد همانطور که زندگی های بسیاری را دیده ایم که با اختلاف سنی معقول و مناسب پایدار نبوده اند من و همسرم ده سال اختلاف سنی داریم و این اختلاف سنی به تنهایی باعث مشکل خاصی نشده به نظر من اگه مرد 7-8 سال بزرگتر باشه بلوغ فکری بیشتری برای حل مشکلات زندگی داره البته بستگی به فرهنگ و شرایط تحصیلی و فکری هر دو طرف هم داره ولی در کل به نظر من این یه امتیاز منفی برای شروع یک زندگی محسوب نمی شه.

    - - - Updated - - -

    با سلام
    با احترام به نظر دوستان به نظر من اختلاف سنی 8-9 سال به تنهایی نمی تواند زمینه ساز یک ازدواج ناموفق باشد همانطور که زندگی های بسیاری را دیده ایم که با اختلاف سنی معقول و مناسب پایدار نبوده اند من و همسرم ده سال اختلاف سنی داریم و این اختلاف سنی به تنهایی باعث مشکل خاصی نشده به نظر من اگه مرد 7-8 سال بزرگتر باشه بلوغ فکری بیشتری برای حل مشکلات زندگی داره البته بستگی به فرهنگ و شرایط تحصیلی و فکری هر دو طرف هم داره ولی در کل به نظر من این یه امتیاز منفی برای شروع یک زندگی محسوب نمی شه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید بانوی اسفند تشکرکرده است .

    soheil2 (یکشنبه 14 مهر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترسها و افراط یا وسواس؟!
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 شهریور 92, 15:33
  2. نمیدونم شوهرم فکرش کجاس؟
    توسط shomila در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 فروردین 91, 08:02
  3. کی برم پیش روانشناس؟
    توسط arash7591 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 01 بهمن 90, 20:33
  4. مقابله با استرس؟
    توسط sara20 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 تیر 90, 12:05
  5. عقل یا احساس؟
    توسط sanazp در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 آذر 87, 08:51

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.