به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 95
  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 95 [ 05:25]
    تاریخ عضویت
    1392-2-15
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    321

    تشکرشده 247 در 117 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    36
    Array
    بچه ها خیلی فکر کردم شاید علت بداخلاقی و بهونه گیریهای شوهرم به تعویق افتادن بچه دار شدن باشه.آخه اون منو مقصر می دونه به نظر شما باید چی کار کنم

    - - - Updated - - -

    بچه ها خیلی فکر کردم شاید علت بداخلاقی و بهونه گیریهای شوهرم به تعویق افتادن بچه دار شدن باشه.آخه اون منو مقصر می دونه به نظر شما باید چی کار کنم

    - - - Updated - - -

    بچه ها خیلی فکر کردم شاید علت بداخلاقی و بهونه گیریهای شوهرم به تعویق افتادن بچه دار شدن باشه.آخه اون منو مقصر می دونه به نظر شما باید چی کار کنم

  2. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 95 [ 05:25]
    تاریخ عضویت
    1392-2-15
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    321

    تشکرشده 247 در 117 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    36
    Array
    شوهرم تازگی ها همش قهر می کنه و سر سنگین برخورد می کنه کوچکترین اشتباه از طرف من به منزله بزرگترین توهین تموم میشه و من متهم تا عذر خواهی نکنم درست نمی شه حتی اگه در مقابل رفتار زشت همسرم باشه از منت کشی خسته شدم کمکم کنید

    - - - Updated - - -

    کسی نیست به من کمک کنه دارم دیوونه می شم

  3. #13
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شما گفتید اوایل ازدواج اخلاق همسر شما بهتر بود و الان عوض شده است. باید بنیشینید و وقت بگذارید و زندگی را مرور کنید. بعد مشخص کنید از کی این رفتارها شروع شده است؟ آن زمان چه اتفاقی افتاده است؟ آیا به جز این بهانه ها ایشان مشکل دیگری با شما یا خانواده شما داشته اند؟ آیا قبل از ازدواج شرط خاصی یا نکته ی مهمی به شما نگفت که شما در طول زندگی انجام ندادید؟ آیا رابطه شما با خانواده اش خوب است ؟ اختلافی بین شما و خانواده همسر شما نبوده است ؟ خانواده اش با ازدواج شما موافق بودند؟ آیا تحت تاثیر خانواده اش است یا کاملا مستقل است؟ از شما نمی خواست رفتار خاصی با خانواده اش داشته باشید یا کار خاصی برای آنها انجام دهید؟ آیا خانواده او همین رفتارهای مشابه همسرتان با شما دارند ؟ آیا خانواده شما و همسرتان مشابه هستند یا فرق می کنند؟ کلا موارد مربوط به خانواده ایشان با توجه به اینکه شما در یک ساختمان هستید بسیار مهم است. فعلا به همه ی این سوالها خوب فکر کنید و جواب صحیح و واضحی بدهید تا بتوانیم ادامه دهیم.

  4. 2 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    heaven65 (دوشنبه 10 تیر 92), sookoot (چهارشنبه 26 تیر 92)

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 مهر 92 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1392-3-31
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    220
    سطح
    4
    Points: 220, Level: 4
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    100 Experience Points3 months registeredTagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیز
    شاید بااین کاراش میخواد به رفتاری که ازجانب تو سر زده وناراحتش کرده اعتراض کنه آخه بعضیاعادت ندارن مستقیم ناراحتیشون یا اعتراضشونو به طرف مقابلشون بگن
    بشین قشنگ ومنطقی با آقای محترمتون حرف بزن.

  6. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 95 [ 05:25]
    تاریخ عضویت
    1392-2-15
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    321

    تشکرشده 247 در 117 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    36
    Array
    ممنون از توجه شما .
    نوپو عزیز من جواب تک تک سوالهای شما رو می دم: از زمانی رفتارهای بد همسرم شروع شد که توقعاتش از طرف خانواده من اجرا نشد(نه از روی عمد بلکه به دلیل فرهنگ متفاوت) مثلا اینکه چرا پدرت کمک مالی به ما نمی کنه.یا نمی یاد به تو سر بزنه یا اینکه موقع ورود من به منزلشون چرا استقبال ما نمی یان و.... . در مورد شروط قبل از ازدواج هم چیز خاصی به نظرم نمی یاد اما مثلا گفت دوست دارم چادری باشی اما بعد از یه مدتی من سر نکردم اونم حرفی نزد . تنها چیزی که خواست این بود که من احترامشو داشته باشم که متاسفانه کل زندگی ما رو درگیر کرده چون ایشون همه چیز رو بی احترامی می دونن. رابطه من با خانواده اش خوبه و هیچ وقت مشکلی با اونها نداشتم غیر از یه مورد با برادر و زن برادرشون که اونها با کل خانواده درگیر شدن از جمله من که همسرم می دونه که من مقصر نبودم اما منجر به قطع رابطه شد. همه با ازدواج ما موافق بودن.همسرم ظاهرا که کاملا مستقل از خانوادشه جز بعضی مسائل که از نظر اون سرپیچی کردن یعنی بی احترامی . تا امروز هرچی خواسته من در قبال خانوادش انجام دادم و اگر گاهی ناخواسته انجام ندادم حتی عذر خواهی هم کردم. خانواده همسرم که فقط در حال حاضر شامل پدر و مادر ایشون میشن رفتار بدی با من ندارن. تفاوت از این نظر دارین که اونها محبت های کاذب و ظاهری زیاد دارند و به مسائلی بها می دن که شاید اصلا به چشم من و خانوادم نیاد.
    همسرم قبلا در قبال تو

  7. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 95 [ 05:25]
    تاریخ عضویت
    1392-2-15
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    321

    تشکرشده 247 در 117 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    36
    Array
    در قبال توقعات و انتظاراتش و عدم اجرای اونها سکوت می کرد و در نهایت ناراحتیش رو به من می گفت اما الان یا جواب می ده و از خودش عکس العمل نشون می ده یا بعدا تلافی می کنه که این منو در مقابل خانوادم شرمنده کرده

  8. #17
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    الان دو تا مشکل پیدا کردیم : 1- توقعات از خانواده شما دارن که برآورده نمی شه و برای همین فکر می کنند که خانواده شما می خواهند دامادشان را تحقیر کنند و بی احترامی کنند.
    2- از شرطی که گذاشته نمی تونم بگم حتما مذهبی هست یا غیرتی. اگر مذهبی باشد و این شرط را گذاشته احتمالا اختلاف عقیدتی در موارد دیگر هم باید باشد. اگر هم به خاطر غیرتی بودن این شرط را گذاشته به دو نکته باید توجه کنی : 1- مرد غیرتی حتی اگر اعتراضی هم نکند اما روی زنش حساس است. مثلا می گوید آرایش نکن. اگر زن توجه نکند قطعا مرد درون خودش اذیت می شود و فشار شدید دارد. حالا یا خودخوری و بهانه گیری می کند یا به صورت علنی در این مورد دعوا راه می اندازد و پرخاش می کند. به هر حال سعی می کند با یکی از این عکس العمل ها فشار درونش را کم کند. 2- مرد غیرتی زن را ملزم می داند از او اطاعت کند. تفکر غیرتی جزئی از تفکر سنتی است. در تفکر سنتی از زن انتظار می رود از شوهرش حرف شنوی داشته باشد. حداقل در مواردی مثل پوشش کار بیرون از خانه ارتباطات و امثالهم.
    روی حرف هایم فکر کن و نتیجه را بگو. هر نظری داری بگو.

    - - - Updated - - -

  9. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    heaven65 (دوشنبه 10 تیر 92)

  10. #18
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 95 [ 05:25]
    تاریخ عضویت
    1392-2-15
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    321

    تشکرشده 247 در 117 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    36
    Array
    نوپوی عزیز مرسی که مشکل منو دنبال می کنی.بله کاملا حرف شما درسته همسرم من فکر می کنه خانواده من اونطور که باید به او توجه نمی کنن.به خاطر همین همه کارهای اونارو وظیفه می دونه و گاهی هم اعتراض خودش رو به وضوح نشون می ده و دائما مقایسه می کنه.همسر من اعتقادات سنتی داره اما مذهبی و تعصبی نیست همون حرف شنوی که شما اشاره کردید رو انتظار داره و دائما مرد بودن خودش رو به رخ می کشه و اگر جایی حرفی برای گفتن نداشته باشه از این جمله استفاده می کنه: "من مردم . حق با منه "
    با این افکار همسرم اگر من به تمام خواسته هاش توجه کنم حس می کنم تا ابد باید از کلمه "چشم" استفاده کنم این موضوع منو سر خورده کرده و اعتماد به نفس و استقلال فکری و قاطعیت رو از من گرفته.همچنین نمی دونم در مورد افکار و برخوردهای همسرم با خانواده ام چگونه برخورد کنم

  11. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 22 تیر 92 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1392-2-30
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    230
    سطح
    4
    Points: 230, Level: 4
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 47 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خب جاهایی که میبینی حق با تو هست بگو نه اگه قبول نکرد کم محلی کن سنگین تا کن. اون الان میدونه که شما بهش نیاز دارین و داره سو استفاده میکنه

  12. #20
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 95 [ 05:25]
    تاریخ عضویت
    1392-2-15
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    321

    تشکرشده 247 در 117 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    36
    Array
    عزیزم مهم اینه که اون همیشه حق رو به خودش می ده . به خاطر همین اگه قهر هم بکنم بازم این منم که باید پشیمون برگردم و گرنه عواقب سختی در پیش دارم .نمی دونم باید چی کار کنم


 
صفحه 2 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آرزوی مرگ
    توسط mitra-1986 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 اردیبهشت 96, 16:51
  2. همسرم آرزوی مرگ مرا دارد
    توسط maadar در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 بهمن 93, 11:55
  3. دیگه تحمل شوهرمو ندارم منزوی شدم
    توسط خاطره مهتابی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 مهر 92, 10:39
  4. اگر بخاطر بچم نبود آرزوی مرگ می کردم
    توسط arusak11 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 شهریور 91, 10:21
  5. آرزوی داشتن همسر خوب
    توسط imans در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 14 اسفند 89, 22:34

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.