وااااااااااااااااااااااای سکوت عزیزم چقدر خوشحال شدم.بهت تبریک میگم خانمی . ایشالا این شادی هر روز و هر روز تو زندگیت جاری باشه . دیگه کم کم باید به فکر یه کوچولو باشی
. امیدوارم یکی از بهترین زندگی ها رو داشته باشی. موفق باشی عزیزم. راستی حتما حتما حتما هرچه زودتر یه دکتر برو که یه وقت خدای نکرده از عوارض سقط دچار کم خونی یا سایر مشکلات نشی. به تغذیه ت هم حتما برس . مراقب خودت باش.
![]()










بهت تبریک میگم خانمی . ایشالا این شادی هر روز و هر روز تو زندگیت جاری باشه . دیگه کم کم باید به فکر یه کوچولو باشی
. امیدوارم یکی از بهترین زندگی ها رو داشته باشی. موفق باشی عزیزم. راستی حتما حتما حتما هرچه زودتر یه دکتر برو که یه وقت خدای نکرده از عوارض سقط دچار کم خونی یا سایر مشکلات نشی. به تغذیه ت هم حتما برس . مراقب خودت باش.

علاقه مندی ها (Bookmarks)