سلام عزیزم. خیلی خوشحال شدم. کارات داره خوب پیش میره . برای این مهمونی حسابی زحمت بکش. سعی کن بیشتر جلوی چشم شوهرت باشی. حالا که ازت خواسته اونا چیزی متوجه نشن ، پس تو هم راحت باش و خیلی خوب و صمیمی با شوهرت تو این مهمونی صحبت و رفتار کن. به احتمال زیاد چیزی خونده باشه . بی صبرانه منتظر نتیجه مثبت کارات هستیم .










بهت تبریک میگم خانمی . ایشالا این شادی هر روز و هر روز تو زندگیت جاری باشه . دیگه کم کم باید به فکر یه کوچولو باشی
. امیدوارم یکی از بهترین زندگی ها رو داشته باشی. موفق باشی عزیزم. راستی حتما حتما حتما هرچه زودتر یه دکتر برو که یه وقت خدای نکرده از عوارض سقط دچار کم خونی یا سایر مشکلات نشی. به تغذیه ت هم حتما برس . مراقب خودت باش.


علاقه مندی ها (Bookmarks)