وای خدایا شکرت. منم خیلی خوشحال شدم. تاپیکتو دنبال می کردم ولی می ترسیدم چیزی بگم. فقط یکم حواست باشه دوباره نری تو فاز خرابکاری و تو همین فاز که هستی بمون. امیدوارم هر روز بیشتر از دیروز عاشق هم بشین.
تشکرشده 5,967 در 1,568 پست
وای خدایا شکرت. منم خیلی خوشحال شدم. تاپیکتو دنبال می کردم ولی می ترسیدم چیزی بگم. فقط یکم حواست باشه دوباره نری تو فاز خرابکاری و تو همین فاز که هستی بمون. امیدوارم هر روز بیشتر از دیروز عاشق هم بشین.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)