سکوت عزیز
به قول خودت هر کاری که تونستی انجام دادی . خوب بود . اما منتظر هیچی نباش . تو فقط آنچه درست هست و بهتره را انجام بده و به نتیجه کار نداشته باش و هیچ
ترسیمی برای نتیجه گرفتن نداشته باش . تصور شما واقع گرایی باشه یعنی همینکه دادگاهی در پیش هست و جدی هست و معلوم نیست چه شود و خودتو براش آماده کن .









علاقه مندی ها (Bookmarks)