سکوت برام جالبه که انشا و نحوه بیانتون خیلی عالیه و آدم احساس می کنه دقیقآ ناظر اتفاقات بوده .نازنین جون هم اینجوری خوب می نویسه :)
تشکرشده 160 در 70 پست
سکوت برام جالبه که انشا و نحوه بیانتون خیلی عالیه و آدم احساس می کنه دقیقآ ناظر اتفاقات بوده .نازنین جون هم اینجوری خوب می نویسه :)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)