به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 37
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    به نظرم باهاش بری بههتره آخه این چه حرفیه که برو با مامانت ...
    سعی کن محبت کنی اما نه از روی اجبار برای این که از زندگیت لذت ببری .. زندیگ با انتقام شیرین نمیشه شاید ا.نا زمان عروسیه شما مشکلی داشتند که شما نمیدونید شاید پول کافی نداشتند که بخوان کادوی خوب بدن .. شما با خوشحالی و افتخار کادو بده و ان شاء الله که یه کمکی هم باشه براشون . باور کنید بیشتر عروس دامادها اول زندگی دست و بالشون تنگه .. این کادو یه کمکی هم میشه بهشون .

    در مورد لباس هم نظرت رو آزادنه و با احترام بگو . اگه میوای از لباسهای قبلیت استفاده کنی بگو در غیر اینصورت اگه میخوای لباس بخری باهاش برو کلی هم خوش بگذرون تو خرید

    - - - Updated - - -

    به نظرم باهاش بری بههتره آخه این چه حرفیه که برو با مامانت ...
    سعی کن محبت کنی اما نه از روی اجبار برای این که از زندگیت لذت ببری .. زندیگ با انتقام شیرین نمیشه شاید ا.نا زمان عروسیه شما مشکلی داشتند که شما نمیدونید شاید پول کافی نداشتند که بخوان کادوی خوب بدن .. شما با خوشحالی و افتخار کادو بده و ان شاء الله که یه کمکی هم باشه براشون . باور کنید بیشتر عروس دامادها اول زندگی دست و بالشون تنگه .. این کادو یه کمکی هم میشه بهشون .

    در مورد لباس هم نظرت رو آزادنه و با احترام بگو . اگه میوای از لباسهای قبلیت استفاده کنی بگو در غیر اینصورت اگه میخوای لباس بخری باهاش برو کلی هم خوش بگذرون تو خرید

  2. 2 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    she (شنبه 01 تیر 92), دریا72 (شنبه 01 تیر 92)

  3. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    خب من به نت دسترسی نداشتم. دعوامون نشد. بهش گفتم از اینکه برنامه ریزی های ما با مامانت باشه راضی نیستم. منتظر بودم داد بزنه ولی نزد. سیاستش بیشتر از این حرف هاست. گفت باشه هر جور که تو بگی. هر جور میخوای تو برنامه ریزی کن!!
    عملا من هیچ اختیاری ندارم اگر هم حرفی بزنم باز هم خواست خودش رو اجرا می کنه و آخرش هم می گه عروسی خواهرم بود تو اینطوری خواستی.
    من گفتم هیچ نظری ندارم و هر کاری هر طوری تعیین شده انجام بده. آخر هفته هم برای خرید نرفتم. سعی کردم راجع بهش حرف نزنیم.
    خودم میرم یه لباسی میخرم.

    - - - Updated - - -

    عروسی خواهرش نزدیکه و او هم فعلا داره سعی می کنه جو رو آروم نگه داره. خیلی خوب میدونه در هر موقعیتی چطوری رفتار کنه. :( کلی قربون صدقه بی خودی رفت! متاسفانه این سیاست صمیمیتی باقی نذاشته.

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 تیر 92 [ 15:23]
    تاریخ عضویت
    1392-2-10
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    209
    سطح
    4
    Points: 209, Level: 4
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 39 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    درکت میکنم
    شوهر منم وقتی پای آبروش وسط باشه با سیاست تمام پیش میره
    باورت میشه وقتی منو میبره شهرستان خونه پدر مادرش طوری لیلی به لالام میذاره که دلم میخواد همیشه اونجا بمونم
    با اینکه از همه چیزه اونجا ناراضیم اما هیچ جایی واسه حرف نمیذاره اما وقتی برمیگردیم کابوسام شروع میشه
    ولی من دیگه بریدم
    از فیلم بازی کردن خسته شدم.

  5. کاربر روبرو از پست مفید atria تشکرکرده است .

    she (شنبه 01 تیر 92)

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 آذر 96 [ 13:21]
    تاریخ عضویت
    1390-10-21
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    5,696
    سطح
    48
    Points: 5,696, Level: 48
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    108

    تشکرشده 352 در 163 پست

    Rep Power
    40
    Array
    [سلام خانم شي ]
    نميگم يك روزه و يك ماهه آدم ميتونه همه افكارشو عوض كنه ولي از تويي كه راهنماييهاي خوبي براي ديگران داري خودت هم آدم مصممي هستي كه از زندگيت لذت ببري خوب عزيزم چيزي كه انتظار هست " عوض نمودن جهت حركت به منظور رسيدن به حق و خواسته هاتون با روشي است كه همه دوستان دارن كمكتون ميكنند قرارمون براين شد كه از شرايط و اتفاقات و... به نفع خودت بهره برداري كني ، نه درگير بشي كه محكومت كنند " و از زندگيت لذت ببري و منت هم بزاري به طرفت. عزيزم اساس را بگذار به شاد و شنقول بودن خودت در همه حال . و همه چي بدرك جز شادي و خوشي خودت . از همه مسائل پيرامونت بعنوان تفريح و لذت و شادماني و بعنوان ابزار استفاده كن . عروسي دعوتي برو فقط شادي كن، لباس ميخوان بخرن چه برا خودت چه برا خودشون شادي كن و برو بخر ، هر چيزي تكرار بشه همون عادت ميشه و جا ميافته اگر الان دارن تحويلت ميگيرن بزار همين عادتشون بشه و تو پس نزن ولي كاري هم نكن كه منصرف بشن و........ همين دوست دارم بياي بگي از هر حركتي در خانواده و زندگيم دارم لذت ميبرم و خوشحالي ميكنم . دارم از زيادي شادي و انرژي منفجر ميشم و ميخوام شعاع انفجارم به همه شادي بده . شاد باش خوش باش بي عار باش رلكس باش فقط به شاد شدن از هر اتفاقي فكر كن و آن را فرصت بشمار اصلاً به مانع فكر نكن
    ویرایش توسط بالهای صداقت : یکشنبه 02 تیر 92 در ساعت 16:14

  7. 2 کاربر از پست مفید حسين40 تشکرکرده اند .

    she (شنبه 01 تیر 92), دریا72 (شنبه 01 تیر 92)

  8. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    سلام she عزیز
    من نمیدونم دخالت مادر شوهر شما در بقیه ابعاد زندگیتون چقدر هست ولی در این مورد خاص که الان پیش اومده زیاد این رفتار ایشون غیر طبیعی نیست

    معمولا در مراسمی که مربوط به فامیل اونهاست بالاخره یه سری موارد رو باید گوشزد کنن مثلا رنج کادوها نحوه ظاهر شدن افراد و ...

    مادر من هم به هر مراسمی که بخواهیم بریم رنج کادوها نوع لباسهایی که افراد دیگه برای اونجا خریدند و ... رو اطلاع رسانی میکنه و از من هم میخواد تو همون مایه ها باشم

    در مورد مبلغی که گفتی اصلا مبلغ زیادی نیست برای کادوی یه برادر به خواهر در واقع میشه گفت کم هم هست

    ما پارسال برای عروسی برادر شوهرم هفتصد و خرده ای کادو دادیم باز هم همه شون کج و کوله نگاهمون کردند همون النگوی سر عقد رو هم جدا داده بودیم و یه مبلغ زیاد هم به عنوان قرض داده بودیم که مطمئنم هیچ وقت بهمون پس نمیده ولی من همه این موارد اصلا برام مهم نیست بالاخره چند وقت دیگه هم نوبت ازدواج برادر من میشه و من از همسرم توقع دارم در مورد اون هم به این موارد توجه نکنه و بذاره من هر جور صلاح میدونم عمل کنم و مطمئنم این کار رو میکنه.

    معمولا هر طور در مورد خانوادشون رفتار کنی اونا هم همونطور با خانواده شما رفتار میکنن

    ولی در مورد سیاست قبول دارم که برای خانواده شوهر هایی که جلوی شوهر با عروس خوب رفتار میکنن و در مواردی که اون نیست بی محلی یا بدرفتاری دارن باید مثل خودشون بود وقتی همسر فرد حضور داره با خانواده خیلی گرم بگیره و در عدم عضور همسر سرد و بی خیال باشه

    میشه جلوی روی شوهر در همه کارها مشارکت کرد و در عدم حضور شوهر بی خیال رفت مجله خوند

    البته این در موردی هست که خانواده شوهر با دورویی رفتار میکنن نه وقتی که با یه سری آدم با محبت و منطقی سر و کار داری

    حتما به عروسی برو اصلا هم به همسرت نگو نمیخوام بیام و ... چون در موارد مشابه تو خانوادت تلافی میکنه اگر نیاز مبرم به لباس داری سعی کن زیاد در قید و بند شیک بودنش نباشی یه چیز ارزون انتخاب کن و وسواس به خرج نده از قبلش هم به خودت بقبولان که من قرار نیست بهم خوش بگذره میخوام برم به خاطر همسرم و اینکه از اون توقع دارم در رابطه با خانواده من همینطور باشه

    دختر خوب خانواده شوهرت که نزدیکت نیستن اگه کمی سیاست به خرج بدی و حداقل در ظاهر به چشم شوهرت در مقابل خانوادش نایستی به مرور همسرت می پذیره خانواده اصلیش شما هستی

    و هر کسی جایگاه اصلی خودشو پیدا میکنه مادر در جایگاه خودش همسر هم در جایگاه خودش
    پرواز کن آنگونه که می خواهی
    وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند

  9. 3 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    she (شنبه 01 تیر 92), گیسو313 (یکشنبه 02 تیر 92), دریا72 (شنبه 01 تیر 92)

  10. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    حتی یه زنگ به من که عروسشون هستم نزدند. انگار نه انگار همین یه دونه عروس رو دارند.به خانواده ام هم هنوز زنگ نزدند. کارت دعوت پیشکش.
    من با همسرم رفتار صمیمی دارم الان. تحویلش میگیرم نمی دونم چرا.:( همیشه منم که محبت می کنم.
    قراره امروز با هم بریم من لباس بخرم. پول نداره طبق معمول. بعد از سه سال اولین باره دارم لباس مجلسی میخرم و میخواد مجبورم کنه یه لباس ارزون بخرم. اگه لباسه به درد نخور باشه نمی خرم. اصن هیچی نمیخرم. هیچی نخرم بهتر از اینه که بگن خریده و منتش هم باشه ولی لباسش خوب نباشه.
    کاش شوهرم یه ذره درک داشت. یه ذره طرف من بود.
    الکی چند روز پیش بهش زنگ زدند و شماره حسابش رو گرفتند و گفتن براش پول ریختن که بره کت و شلوار بخره !!! همش الکی. هیچ پولی درکار نبود. حالا میگه به خاطر اینکه تو فکر کردی اونا دارن دخالت می کنند من کت و شلوار نمی خرم. لعنت به این زندگی که پر از دروغ و مزخرفاته. :mad:
    .
    میخوام به روشون بیارم جلوی شوهرم که بهم زنگ نزدند! چکار کنم؟ من همیشه ساکتم صدام جلوشون درنمیاد. بعد میام به شوهرم غر می زنم. ولی گفتنش چه فایده ای داره اصن اونا ارزشش رو دارند؟
    ----
    متنفرم از خودخواهی، از دروغ، از تظاهر ، از شوهرم و خانواده اش که نماد همه این چیزا هستند. و زبونشون هم همیشه درازه و همیشه طلبکار هستند.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط حسين40 نمایش پست ها
    عوض نمودن جهت حركت به منظور رسيدن به حق و خواسته هاتون
    .
    قرارمون براين شد كه از شرايط و اتفاقات و... به نفع خودت بهره برداري كني ، نه درگير بشي كه محكومت كنند.
    .
    و از زندگيت لذت ببري و منت هم بزاري به طرفت.
    .
    شي عزيزم اساس را بگذار به شاد و شنقول بودن خودت در همه حال . و همه چي بدرك جز شادي و خوشي خودت .
    .
    هر چيزي تكرار بشه همون عادت ميشه و جا ميافته.
    .
    اگر الان دارن تحويلت ميگيرن بزار همين عادتشون بشه و تو پس نزن ولي كاري هم نكن كه منصرف بشن
    .
    شاد باش خوش باش بي عار باش رلكس باش فقط به شاد شدن از هر اتفاقي فكر كن و آن را فرصت بشمار.
    .
    دارم سعی می کنم...:(

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط حسين40 نمایش پست ها
    تو اعلام ميكني من اختيار دارم دوست داشتم ميام نداشتم هم نميام به هيچ كس هم ربطي ندارد اگر هم بد ميشه بزار بشه به ديگران ربطي نداره -
    اضافه ميكني و ميگي ، احساس مي كنم بودن من ضرورتي نداره خودم هم علاقه خاصي ندارم اگه خواهرت و خانواده ات ازم دعوت كنند و بخوان تصميممو خواهم گرفت ولي خودم دليل خاصي نميبينم.
    جوري با حوصله پيش ببر كه ازت دعوت كنند خواهش كنند و احترام بگذارند . بگذار آنها بفكر و تكاپو بيافتند و خودت راحت و آرام باش و با غرور و متانت تقاضاشونو قبول كن . احياناً اگر آنقدر غد بودن كه دعوت و تقاضا نكردن طبيعي است اگر هم نرفتي تقصير و بي احترامي اونهاست و تو پيروز ي!
    اون ها من رو دعوت نخواهند کرد. به من زنگ نمی زنند. من رو اصلن به حساب نمیارند. خیالشون راحته که پسرشون از پس من برمیاد و همین هم هست. من جرات ندارم یه قدم نامربوط بردارم.:mad: اونا لازم نمی بینن که به تکاپو بیفتن...

  11. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 آذر 96 [ 13:21]
    تاریخ عضویت
    1390-10-21
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    5,696
    سطح
    48
    Points: 5,696, Level: 48
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    108

    تشکرشده 352 در 163 پست

    Rep Power
    40
    Array
    سلام شي
    بعضاً نگران ميشم كه مبادا توجه به يك پيشنهاد من
    بضررت تموم بشه ولي نظر كلمو ميدوني كه بايد هميشه روبه جلو بري و اوضاع را بهتر كني يا منتظر بموني !
    بحث دعوت را صرفاً بيان مطلب بخاطر اعلام حريم خودتون بايد بگيد براي آدمهاي مثل شوهرت بايد حرف دو پهلو و قابل گريز زد همينكه به شوهرتون زنگ زدن و در تدارك صفريد دعوت حساب كن آخه ماها نيازي به دعوت برادر نداريم خودمون از مقدمه در ارتباط و برنامه چيني و مشورت و تقسيم كار و برنامه ها هستيم ولي شرايط شما فرق دارد . بهتر اگر ازت چيزي نخواستن و دعوت مخصوص و مشورتي نكردن تو هم مهمان سنگين و متين مجلس باش . اصلاً بهتر عزيز من راحتتر ميشي و فقط از برنامه هاي شادي و رقص و اينهاش بيشتر بهره ببر. بقيه اوقات خودتو بقول دوستان مشغول و گم و گور كن .:D:eek:
    ببين شي . حرفاتو رلكس بگو و بگذر به توضيحات و جوابشون هم اهميت نده يعني باهاشون بازي كن و اهميت خاصي نده انگار از غريبه حرف زدي . اينجوري نميتونن روي موضوع خاص زوم كنند و بهت بپرند. خدا كمكت ميكنه نگران نباش خودت هم نباز اصلاً.هميشه طلبكار باش.


    QUOTE]
    ویرایش توسط فرشته مهربان : یکشنبه 02 تیر 92 در ساعت 16:44

  12. کاربر روبرو از پست مفید حسين40 تشکرکرده است .

    she (یکشنبه 02 تیر 92)

  13. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    میتونم مجسم کنم با این افکاری که داری چقدر زجر میکشی از زندگیت.

    الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ (الزمر ۱۸)
    آن کسانی که به سخن گوش می دهند و از بهترين آن پيروی می کنند ، ايشانند کسانی هستند که خدا هدايتشان کرده و اينان خردمندانند

    در بین صحبتهای دوستان راهنماییهای خوبی هست. جز آن قسمتهایی که توصیه میشود بروی به عروسی اما خوش نگذرانی! اینکه اعصاب خودت و بقیه را بکنی توی قوطی!!!

    در مقابل طبیعی ترین و بهترین رفتار همسرت (هر چند که از روی سیاست باشد) بد ترین و خام ترین نوع رفتار را نشان داده ای تا کنون.

    در بسیاری از خانواده ها بدلیل احساس نزدیکی با عروس و پسر خانواده، بطور رسمی از عروس دعوت نمی کنند و آنها را جزو اعضای خانواده میدانند که حتما می آیند. بعد هم آنقدر سر آدمها در این مواقع شلوغ میشود که برخی اشتباهات هم از آنها سر بزند. کادوهایی که گفتی واقعا زیاد نیست. و اینکه خانواده همسر شما حتی به ظاهر عنوان میکنند که پولی برای خرید لباس شما در نظر گرفته اند، این لطف آنهاست. و آنها وظیفه ای ندارند.
    اینکه توصیه به خرید کت و شلوار برای همسرت را از طرف مادر ایشان، دخالت میدانی به نظرم اشتباه است. همسر شما پسر مادرش هم هست! آیا یک مادر نمیتواند در عروسی دخترش به پسرش توصیه کند که کت و شلوار نویی بخرد؟ در خیلی از خانواده ها همانطور که فکور عزیز گفت، اینطور توصیه ها و هماهنگی ها در مورد لباس و... ممکن است بشود.

    چیزی که برای من خیلی تعجب آور است، لج بازیهای بیجای شماست. فکر کن اصلا توصه به خرید کت و شلوار یا تامین پول اون از طرف مادر شوهر شما بوده. اما انتخاب و اختیار اش که با شماست. شما که دلت میخواهد اختیار امور زندگی خودت را بدست بگیری چرا پس فرصتها را میسوزانی؟ چرا با همسرت همراه نشدی که برایش کت و شلواری به سلیقه خودتان دو نفر انتخاب کنید؟
    خوب بود همسرت میگفت باشه نیا! اونوقت میرفت با مادر یا خواهرش خرید میکرد یا در بهترین حالت خودش به تنهایی خرید میکرد؟
    خوب بود همسرت در این مقطع بهت میگفت وظیفته که بیای، پول لباس هم بهت نمیداد که بری لباس بخری؟
    زن و شوهر در اینگونه موقعیتهاست که میتونند بهانه هایی برای خراب کردن یا بهتر کردن زندگیشون درست کنند.
    شما از یک موقعیت جشن و شادی، خرید لباس و مهربانی همسر داری به بدترین شکل ممکن برداشت میکنی و واکنش نشون میدی.
    من تاپیک های قبلی شما رو نخوندم. اما بر اساس صحبتها و عملکرد شما در این تاپیک باید بگم که روش صحیحی رو اتخاذ نکردی!

    چه اسمش سیاست باشه چه اسمش اخلاق و انسانیت، الان زمانی است که با مهربانی همسرت و شادی همسرت و خانواده اش، مهربان و شاد باشی و
    اتفاقا
    به همسرت بچشانی که اگر با شما مهربان و صبور باشد ثمره اش حد اقل این است که این مهربانی را بسیار شیرین تر و گوارا تر به او بر میگردانی.

    یادم هست یکزمانی آقای سنگتراشان توصیه میکرد که منفعل نباشیم. و اینطور نباشد که اگر بد دیدیم بهم بریزیم و یا بدی کنیم. و اگر خوبی دیدیم شاد باشیم و دست افشانی کنیم. میگفتند سعی کنید خودتون فاعلیت داشته باشید و موقعیتها رو بسازید.

    حالا شما داری یکجوری عمل میکنی که چه از رفتارهای ناخوشایند و چه از رفتارهای خوشایند همسرت بطور مساوی زجر بکشی.
    من میگم حتی از موقعیتهای ناخوشایند زندگیت هم سعی کن لحظات غنی و خوشایندی بسازی. چه رسد به اینکه یک موقعیت از هر جهت شاد و مفرح و پر از مهربانی همسر را تبدیل کنی به جنگ اعصاب برای خودت و بقیه!

    باور کن در موقعیتهای مشابه که شما داری، نه تنها کسی به ما پول نمیده، عددی هم حسابمون نمیکنن که بگن نمیدونم کت شلوار بخر یا پیرهن بخر، تازه ما کلی هم خودمون رو بدهکار حساب میکنیم که ای وای فلانی داره ازدواج میکنه باید براش کاری کنیم.

    اما شما انگار در عروسی خواهر شوهرت نه تنها نمیخواهی قدمی بر داری، بلکه حتی بعنوان یک مهمان هم کلی توقع داری هم اینکه بدت نمیاد عروسی شون رو زهر کنی. حتی به قیمت اینکه خودت بیشتر از بقیه اعصابت له و داغون شه.

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  14. 4 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    mah naz (سه شنبه 01 مرداد 92), she (یکشنبه 02 تیر 92), گیسو313 (یکشنبه 02 تیر 92), شیدا. (یکشنبه 02 تیر 92)

  15. #19
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل نمایش پست ها

    حالا شما داری یکجوری عمل میکنی که چه از رفتارهای ناخوشایند و چه از رفتارهای خوشایند همسرت بطور مساوی زجر بکشی.

    آره حق با شماست. می فهمی روزمره ی زندگیت دروغ و تظاهر باشه یعنی چی؟ دیگه رفتار خوشایند و رفتار ناخوشایند فرقی نمی کنه.
    .

    .
    اما شما انگار در عروسی خواهر شوهرت نه تنها نمیخواهی قدمی بر داری، بلکه حتی بعنوان یک مهمان هم کلی توقع داری هم اینکه بدت نمیاد عروسی شون رو زهر کنی. حتی به قیمت اینکه خودت بیشتر از بقیه اعصابت له و داغون شه.

    نه به خدا اینطوری نیست. گاهی گفتن این حرفا ناراحتی هام رو آروم می کنه. اما به خدا قسم هیچ وقت یک کلمه حتی یه کلمه هم نگفتم که ذره ای باعث ناراحتی کسی بشه و راضی به ناراحتی هیچ کس نیستم.
    ولی درست میگی نمی خوام هیچ قدمی بردارم. چون هر قدم خیری که بردارم یه شر میشه برمیگرده به زندگی خودم و هزاربار هم بی منت میشم.

  16. کاربر روبرو از پست مفید she تشکرکرده است .

    بی دل (یکشنبه 02 تیر 92)

  17. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    همین که شما می فرمایید قربون صدقت می ره خیلی خویه یعنی دوستت داره
    اما بعدش منفی بافی می کنی می گی هی قربون صدقه الکی میره
    خب چرا اینقدر منفی بافی می کنی
    اگه همون هم نبود که می گفتی شوهرم بهم محبتم نمیکنه
    هی ناز می کنی و رفتارهای خوب نشون نمیدی و منت میذاری
    آخرش شوهرت تو یه موقعیت مشابه طرف شما بخواد انتقام بگیره
    اونم انتقام مردا که خیلی بدتره
    خب عزیزم عروسی رو به کام جفتتون داری کوفت می کنی
    چه فرقی داره عروس با پسر یکی هستن به هر کدومشون زنگ بزنن کافیه
    شما باید درکشون کنی اونا الان هزار تا کار دارن ار خرید جهیزیه گرفته تا خرید عروسی
    بعد شما چه انتظاراتی داری
    شما خودت الان صاحب مجلسی نه مهمون غریبه
    به خدا حبفه روزهای شیرینتونو خراب نکن
    برو عروسی خوش هم بگذرون

  18. کاربر روبرو از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده است .

    she (سه شنبه 04 تیر 92)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نکات برگزاری مراسم عروسی
    توسط melalceremony در انجمن نامزدی و عقد
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 آبان 95, 13:43
  2. سه ماهه عروسی کردیم و احساسم به شوهرم سرد شده.فقط تظاهر میکنم حالم خوبه
    توسط nasmas در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 اردیبهشت 95, 20:11
  3. قهر خانواده همسرم قبل عروسی و اکنون سعی در برقراری رابطه و آشتی بعد عروسی
    توسط نازگل71 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 22 اسفند 94, 12:20
  4. اختلاف با همسر درمورد محل زندگی بعد عروسی
    توسط بهار67 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 بهمن 92, 10:29
  5. مشکلات عروسی
    توسط bita65 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 دی 92, 17:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.