من نظرم یه کمی متفاوته. وقتی هیچ عشقی بین دو نفر نیست خواستگاری کاملا سنتیه دیگه توی این روزگار که الانش اونی که خونه هم از خودش داره داره میناله میگه خرجم به زور درمیاد دختره چه کار کنه؟ مجبوره بگه خونه می خواد دیگه :)
تشکرشده 7,555 در 2,378 پست
من نظرم یه کمی متفاوته. وقتی هیچ عشقی بین دو نفر نیست خواستگاری کاملا سنتیه دیگه توی این روزگار که الانش اونی که خونه هم از خودش داره داره میناله میگه خرجم به زور درمیاد دختره چه کار کنه؟ مجبوره بگه خونه می خواد دیگه :)
omid65 (جمعه 31 خرداد 92), taraneh89 (جمعه 31 خرداد 92), فرهنگ 27 (جمعه 31 خرداد 92), نازنین آریایی (جمعه 31 خرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)