ببینین دلائل مختلفی هست که واقعا شما نباید به این ازدواج فکر کنی..ممکنه این تصمیم شما از روی تنهائی باشه...اما تصورشم بکن که خدای نکرده اگه ازدواج دومتم با شکست مواجه بشه 2 بار مطلقه میشی و اونموقع حتم بدون آینده خوبی نخواهی داشت..شما فکر میکنی ممکنه خوب باشه؟شما از روی حدست میگی..اما ما از روی قطعیات میگیم ازداج شما ریسک فوق العاده بالائی داره..اگه شما مجرد بود و این تفاوت سنیتون بود باز هم این ازدواج توصیه نمیشد..چه برسه حالا که علاوه بر سنت تجربیات یه زندگی مشترکم داشتی و مسلما سه برابر اون آقا پخته ای...شما تصور میکنی میتونی یه عمر واسه شوهرت مادری کنی؟یه عمر چیزائی که واسه شما واضح و بدیهیه اون آقا نپذیره چون پختگی شمارو نداره؟از کجا معلوم این پسری که هنوز خودش پخته نشده فردا روزی با بچه شما بد رفتاری نکنه؟شما که خونه و ماشین داری فکر نمیکنی که حتی 1% اون اقا واسه پول شماست که میاد طرفت وگرنه دخترای خیلی جوون تر و مجرد و بدون بچه هم هستن که این آقا میتونست باهاشون ازدواج کنه؟(ناراحت نشو اما این یه واقعیته که احتمالا اون اقا بخاطر پول شماست که اصرار به ازدواج داره)از طرفی چند سال دیگه شما کم کم رو به میانسالی میریو اون آقا تازه جوون میشه...غیر از اینکه نیازاتون دیگه با هم همخونی نداره..اونموقع ممکنه به این نتیجه برسه که دخترای جوون و همسن و سال ایشونم وجود دارن..اون موقع میخوای چکار کنی؟تسلیم احساسات نپخته 1 پسر بی تجربه نشو دوست من







علاقه مندی ها (Bookmarks)