دوست عزیزم اینجا کسی جواب سوالتونو نمیده چون اینجا جایی برای بهتر زندگی کردنه نه مرگ...و مطمئن باشید شما که اومدین و اینجا همچین سوالی میپرسید یعنی اون ته ته های قلبتون کمک میخوایید...شاید خودتون متوجه نباشید ولی مشکلات اونقققدر بهتون فشار آورده که تقاضای کمک خواستنتون به یه شکل دیگه گفته میشه
پس عزیزم به خودت مسلط باش...هییییچ مشکلی نیست که حل نشه...اینی که میگم بهش ایمان دارم...فقط سعی کن به خودت مسلط شی...میتونی بری یه جا داد بزنی یا دو سه تا ظرف بشکنی یا گریه کن...مثل دیوونه ها گریه کن...هیچکس تورو نمیبینه بجز خدا هیچکس صداتو نمیشنوه بجز خدا و ناراحتی و دلشکستگی تو برای هییییچکس مهم نیست بجز خدا و چه کسی از اون بهتر....
خدا همه مارو به دلیلی به این دنیا آورده و مطمئن باش دلیل به دنیا آوردن شما شکستن دلتون یا ناراحت کرنتون نیست شما دنبال اون دلیل باش








علاقه مندی ها (Bookmarks)