هم تو کلت داغه هم خانومت.. اقا پژمان به نظر من فعلا هیچ اقدامی نکن نه زنگ بزن نه بگو دلم تنگه نه هیچی نمی دونم اگه نظرم غلطه کارشناسا حذفش کنن اما به نظرم خانمتون دقیقا نمی دونه تو چه شرایطیه . شما مردین بدون اجازه شما نه دادگاه طلاق می ده نه بچتونو ازتون می گیره. به نظرم اصلا با همسرت ارتباط بر قرار نکن فکر کنم بذار بیشتر فکر کنه که زندگیش جدی جدی تو خطره.. هیچ کدومتون نباید برای هم شرط بذارین..اصلا شرطی وجود نداره اتفاقا شما باید همو درک کنید نه شرط بذارید. بذار دلش برات تنگ شه طفلک آرمین نمیدونم می گین شاید بیان بخونن این تاپیکو.. حتی اگه یه درصد هم قرار باشه اینجارو بخونه می گم ببین دوست خوبم که همسن منی نگاه کن زنا اینجا چه مشکلاتی و دارن و باهاش دست و پنجه نرم می کنن. سر هیچی زندگیتو خراب نکن به خاطر پسرت هم که شده نذار کسی تو زندگیتون دخالت کنه می دونم حتما توام حرف داری یا اینجا یا پیش مشاور یا بین خودتون حلش کنین دستی دستی زندگیتونو جفتتون خراب نکنین








علاقه مندی ها (Bookmarks)