اون آقا بایدم جلو شما اینطوری رفتار کنه چون داره با یه دختر جوون ازدواج میکنه . واسه 10 ساله اول زندگیت خوبه اما بعد 10 سال چنان پشیمون بشی که نگو. اون وقته که حسرت گذشته رو میخوری. شما تازه اول زندگیت هستی اما اون آقا نصقشو رفته. به هیچ وجه قبول نکنین. بعد یه مدت که نبینیش فراموشش میکنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)