به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 64

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 بهمن 04 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-6-06
    محل سکونت
    تهــــران
    نوشته ها
    438
    امتیاز
    13,948
    سطح
    76
    Points: 13,948, Level: 76
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,019

    تشکرشده 2,388 در 433 پست

    Rep Power
    64
    Array
    دوستان قرار شد سعه صدر داشته باشید!
    این لینک برای پژمان و بقیه اعضا مناسبه:
    آقا پژمان راهنمایی برای حل اوضاع رو گرفته الان باید اینکارا رو انجام بده و بهمون خبر بده نتیجه چی شد
    جناب پژمان راهی که فرشته مهربان گفتن را با کارهایی که انجام دادید مقایسه کنید:
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها
    در وضعیت کنونی . شما نیاز هست جرأتنمد و قاطع رفتار کنی و البته این به معنای خشونت ، بی احترامی ، و بی مهری نیست .
    هم با پدرت محترمانه اما جدی صحبت کن هم با عمه ات و محترمانه اما قاطع بگویید که می خواهید مشکلاتی که بین شما و خانمتون هست را خودتون حل کنید و
    بگویید من احترام قائلم برای توجه و دلسوزی شما و میدونم خوشبختی ما را می خواهید اما می خواهم مرد زندگی خودم باشم و همسرم نیز زن زندگیم باشه
    .
    نقل قول نوشته اصلی توسط پژمان نمایش پست ها
    انگشتم روی زنگ نگه داشتم .اومدش در خونه جیغ و فریاد چی میخوای اینجا از اینجا برو.گفتم تا بچه ام رو نبینم نمیرم. گفتن خونه نیستن .
    میدونستم هست الکیه. مویابل بچه رو هم خاموش کردن که من با اون حرف نزنم.
    به موبایل پدرم تلفن کردم یه خواهرت بگو بگذاره بچه ام رو ببینم اگر نه میرم خونه اش رو آتیش میزنم. پشت تلفن داد میزدم
    .
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها
    در حال حاضر هم او خودش دعوا راه انداخته و از خونه رفته و فعلاً صلاح نمی دونم برم دنبالش و نیاز دارم به کمی تنهایی و بررسی وضعیت زندگیم و در فرصت مناسب میرم و با همسرم صحبت می کنم .
    اگر پدر شما باز هم تهدید راه انداخت بگو پدر عزیزم شما را دوست دارم ، برایت احترام قائل هستم اما می خواهم خودم برای زندگیم تصمیم بگیرم و اگر گفت باید از این
    ساختمان بروید بگو حتماً همین کار را خواهم کرد و در پی تغییر مکان باشید
    و اولین قدم عملی در مسیر استقلال عمل و مدیریت زندگی و جزأتمندی را اینگونه بردارید .
    نقل قول نوشته اصلی توسط پژمان نمایش پست ها
    پدرم بخواد از اینجا برم میرم خیالیم نیست. چیزی که هست هتل تو این شهر.
    اما باید بچه ام رو ببینم. به پدرم گفتم دوباره میرم در خونه شون بگو بچه ام رو بیارن ببینم اگر نیارن هرچی دیدن از چشم خودشون دیدن
    پژمان خان رفتار جرات مندانه توش پرخاش و درگیری و تهدید نیست!شما باید ضمن اینکه نشون میدی برای فکر و حقوق طرف مقابلت ارزش قائلی حرف خودت رو در کمال احترام بزنی تا شنیده بشه و تایید بشه
    توقع نداشته باش که وقتی تو داد میزنی و لجبازی میکنی و.. اونا کاری نکنن و هر کاری تو میخوای انجام بدن
    من نگرانی تون و دلتنگی تون رو درک میکنم اما از یه جایی به بعد لجبازی و تهدید و پرخاشگری و..شروع شده و اینا اوضاع رو بدتر کرده
    سعی کنید تو آرامش و با سعه صدر و دقیق رفتار کنید
    صبرداشته باشید وبه راهنمایی های کارشناسا توجه کنید و ازین درگیری ها و لجبازی ها و تهدید ها و.. یه مدت مثلا سه چهار روز فاصله بگیرید بذارید اوضاع یه کم آروم بشه
    موفق باشید
    ویرایش توسط taraneh89 : پنجشنبه 09 خرداد 92 در ساعت 14:25

  2. 6 کاربر از پست مفید taraneh89 تشکرکرده اند .

    asemani (پنجشنبه 09 خرداد 92), del (یکشنبه 26 آبان 92), reihane_b (جمعه 10 خرداد 92), فرشته مهربان (پنجشنبه 09 خرداد 92), گل آرا (پنجشنبه 09 خرداد 92), شیدا. (پنجشنبه 09 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چرا تایپیکم و پیدا نمیکنم کمک
    توسط پری یاس در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 دی 94, 03:30
  2. عذرخواهی و حذف تایپیک از مدیریت و مسافر زمان
    توسط Arazf در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 شهریور 94, 00:09
  3. فرشته مهربان ممنون که تایپیک منو قفل کردین
    توسط ahuman در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اسفند 92, 19:53

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.