دوستان قرار شد سعه صدر داشته باشید!
این لینک برای پژمان و بقیه اعضا مناسبه:
آقا پژمان راهنمایی برای حل اوضاع رو گرفته الان باید اینکارا رو انجام بده و بهمون خبر بده نتیجه چی شد
جناب پژمان راهی که فرشته مهربان گفتن را با کارهایی که انجام دادید مقایسه کنید:
پژمان خان رفتار جرات مندانه توش پرخاش و درگیری و تهدید نیست!شما باید ضمن اینکه نشون میدی برای فکر و حقوق طرف مقابلت ارزش قائلی حرف خودت رو در کمال احترام بزنی تا شنیده بشه و تایید بشه
توقع نداشته باش که وقتی تو داد میزنی و لجبازی میکنی و.. اونا کاری نکنن و هر کاری تو میخوای انجام بدن
من نگرانی تون و دلتنگی تون رو درک میکنم اما از یه جایی به بعد لجبازی و تهدید و پرخاشگری و..شروع شده و اینا اوضاع رو بدتر کرده
سعی کنید تو آرامش و با سعه صدر و دقیق رفتار کنید
صبرداشته باشید وبه راهنمایی های کارشناسا توجه کنید و ازین درگیری ها و لجبازی ها و تهدید ها و.. یه مدت مثلا سه چهار روز فاصله بگیرید بذارید اوضاع یه کم آروم بشه
موفق باشید









علاقه مندی ها (Bookmarks)