دلنشین جان نمیگم متاسفم چون فکر کنم همون بهتر که تموم شد.چون منم یه مادربزرگ سلطه گر دارم که اصلا نگو و نپرس با اینکه مادرم با پدرم مشکلی نداشت ولی واقعا مادرم رو طی این سالها زجر کش کرده هنوزم دست بردار نیست.
منم حتما میرم پیش مشاور.خدا کنه قبول کنه که همراهم بیاد اگه ام نیاد مهم نیست خودم میرم.
این با سرکار رفتن من شمکلی نداره ولی همش میخواد بگه من مردم تو زنی.راستش اگه اخلاقای دیگه اش رو دوست نداشتم همون دقیقه اول کنار می ذاشتمش
- - - Updated - - -
اسمانی عزیزم واقعا جدیم
حتما پیش مشاورم میرم فقط میخواستم بفهمم من همچین حسی دارم یا واقعا این چیزها نشانه سلطه گری و بد دلیه
گاهی فکر می کنم اصلا ادم دلخواه وجود داره؟
هر کسی یه جور قابل اعتماد نیست و به درد زندگی نمی خوره








علاقه مندی ها (Bookmarks)