به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 شهریور 93 [ 10:51]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,301
    سطح
    20
    Points: 1,301, Level: 20
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    118

    تشکرشده 160 در 70 پست

    Rep Power
    25
    Array
    ایشالا که سلطه گر نیست اسما جان ، از طریق وب نمیشه همه زوایای زندگی شما را سنجید ، برو پیش مشاور

    ولی اگر سلطه گر باشه :

    مرغش ی پا داره و الا و بلا حرف خودش درسته ، کوره رو انقدر داغ می کنه برای طرف که خودش هم می سوزه

    و اگر وابسته شون بشی اعتماد به نفس و عزت نفس آدمو ازش میگیرن ، و برای بهبود رابطه چاره ای جز عذر خواهی برات نمیزارن

    مغرور و خود خواه و خود شیفته هم چاشنی شخصیتشون هست .

    بازم میگه نمیشه قضاوت کرد باید بررسی کنی

    - - - Updated - - -

    ایشالا که سلطه گر نیست اسما جان ، از طریق وب نمیشه همه زوایای زندگی شما را سنجید ، برو پیش مشاور

    ولی اگر سلطه گر باشه :

    مرغش ی پا داره و الا و بلا حرف خودش درسته ، کوره رو انقدر داغ می کنه برای طرف که خودش هم می سوزه

    و اگر وابسته شون بشی اعتماد به نفس و عزت نفس آدمو ازش میگیرن ، و برای بهبود رابطه چاره ای جز عذر خواهی برات نمیزارن

    مغرور و خود خواه و خود شیفته هم چاشنی شخصیتشون هست .

    بازم میگه نمیشه قضاوت کرد باید بررسی کنی

    من سه جلسه مشاوره رفتم و به این نتیجه رسید که نامزد من سلطه گر بوده ، به خاطر همین مطالب زیادی در این مورد خوندم ، مشاوره میگفت میشه با این آدما خوشبخت شد به شرط اینکه آدم مطیعی باشی ، صبور باشی و چشم بگی ، یعنی به خصوصیات اخلاقی خودت بستگی داره ............اینم بگم ی وقت فکر نکنی میتونی عوضش کنی ;)

  2. 3 کاربر از پست مفید دلنشین تشکرکرده اند .

    asma66 (سه شنبه 07 خرداد 92), tamanaye man (چهارشنبه 08 خرداد 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 07 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا استفاده از تخت خواب پدر و مادر بد است؟
    توسط voroujak در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 آبان 93, 21:56
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 خرداد 93, 12:38
  3. وابستگی فرزندم حین رفتن به مهد آبا قابل رفع کردن است؟
    توسط کاغذ بی خط در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 آذر 92, 20:16
  4. این خواستگار مناسب من هست؟
    توسط hamrahi در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 آذر 92, 22:57
  5. نگران ازدواجمم:( حرف خاستگارم درست؟!:(
    توسط arameshe ziba در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 آبان 91, 20:52

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.