کودک, مشاوره , ازدواج , روانشناسی , فول تست , سایت روانشناسی, تربیت کودک
روانشناس آنلاین , مشاوره, مرکز مشاوره, مشاوره خانواده , مشاورانه
تشکرشده 2,912 در 637 پست
نوشته اصلی توسط شیدا. نمی دونم چرا اینقدر مردها شل و بی عرضه شدند؟! شیدا جان ، درسته که توی همه پست هات رکی و با بولدوزر میری جلو ، ولی خوب دختر خوب جمع نبند دیگه . بالریان عزیز ، من هنوز هم میگم حرف والدینتونو گوش کنید . شاد باشین
نمی دانم چه کرده ام اما می دانم به تو نیاز مندم
hanie_66 (یکشنبه 05 خرداد 92), reihane_b (یکشنبه 05 خرداد 92), کامران (یکشنبه 05 خرداد 92), ویدا@ (یکشنبه 05 خرداد 92), شیدا. (دوشنبه 06 خرداد 92)
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
نمایش برچسبها
آمار
علاقه مندی ها (Bookmarks)