تازگی ها احساس اضطراب میکنم یک استرس تو وجودم هست که ولم نمیکنه هنوزم دلیلشو پیدا نکردم
تشکرشده 2,912 در 637 پست
تازگی ها احساس اضطراب میکنم یک استرس تو وجودم هست که ولم نمیکنه هنوزم دلیلشو پیدا نکردم
نمی دانم چه کرده ام
اما
می دانم به تو نیاز مندم
ویرایش توسط rozaneh : سه شنبه 31 اردیبهشت 92 در ساعت 11:37
reihane_b (سه شنبه 31 اردیبهشت 92), taraneh89 (سه شنبه 31 اردیبهشت 92), کامران (سه شنبه 31 اردیبهشت 92), پرنده غريب (چهارشنبه 01 خرداد 92), ویدا@ (چهارشنبه 01 خرداد 92), میشل (سه شنبه 31 اردیبهشت 92), بالهای صداقت (پنجشنبه 02 خرداد 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 01 خرداد 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 01 خرداد 92), صاعد (سه شنبه 31 اردیبهشت 92)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
سلام سلاااام
حال شما؟احوال شما؟
میبینم که خرداد ماه هم شروع شد![]()
به به،عجب ماه مبارکیه خرداد
اگه گفتین چرا؟؟؟
***************************
اومدم بگم حالم خیلی خوبه خدارو شکر
یه دوره درمان طب سنتی رو شروع کردم،خیلی جالبه و البته سخت،از حجامت سر گرفته تا فسد دست
بادکش و یه سری بخور نخور های خوب
دوستانی که قصد خودکشی دارن بیان براشون از تجربه ی رگ زدنم بگم
دکترم رگ دستمو (همون رگه که ازش خون میگیرن نمیدونم اسمش چیه) زد،خیلی ترسناک بود،منم رگام عمقیه،تا رگمو پیدا کنه من سکته رو زدم.بهم گفت سوره حمدو بخون من از ترس سوزنم سربسم الله اش گیر کرد
بعد که رگمو زد (یعنی همون فسد) از تعجب شاخ درآورد،میگفت خانوم خونت مثل قیر میمونه،مگه قلیون میکشی؟؟؟(سیگار رو هم رد کرد یه سره گفت قلیون :D )
حجامت سر هم خیلی هیجان انگیزناک بود! قشنگ مکیده شدن خون سرم رو احساس میکردم،جریان خون تو سرم رو حس میکردم
زالووووو رو بگوهنوز زالو انداختنو تجربه نکردم،میترسم...
ولی اینجوری میخوام فکر کنم که چنتا کرم کوچولو میخوان بوسم کنن،همین!آره راحیل،تو میتونی،تو بتونی
راستــــــــــی،چند روز پیش یه کتابی داشتم میخوندم که اتفاقی یه چیز جدیدی درمورد اسمم فهمیدم،خیلی خوشم اومد،خیلی جالب بود،پس فقط گوسفند نیستم!
چقد حرف زدم امروز،ما رفتیم،عززززت زیاد...
چشماتو بیند و تصورکن همه ی آدمای دنیا به این فرموده ی حضرت علی علیه السلام عمل میکنن:
"هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند"
دنیا چه شکلی میشه ؟؟؟
omid65 (چهارشنبه 01 خرداد 92), reihane_b (چهارشنبه 01 خرداد 92), rozaneh (پنجشنبه 02 خرداد 92), shabe niloofari (چهارشنبه 01 خرداد 92), taraneh89 (چهارشنبه 01 خرداد 92), پرنده غريب (چهارشنبه 01 خرداد 92), ویدا@ (چهارشنبه 01 خرداد 92), میشل (چهارشنبه 01 خرداد 92), بی دل (چهارشنبه 01 خرداد 92), بالهای صداقت (پنجشنبه 02 خرداد 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 01 خرداد 92), صاعد (چهارشنبه 01 خرداد 92)
تشکرشده 232 در 92 پست
منم خوبم دارم به زندگیم به روحیه ام نظم میدم تا آرامش بیشتر پیدا کنم
گاهی از غم خالی میشوم و گاهی پراز غم
گاهی تک و تنها در خلوت ذهنم قدم میزنم و گاهی تهی از درون میشوم
گاهی به او می اندیشم که برای من دنیایی است و گاهی در دنیای او هیچ میشوم
گاهی در گذشته غوطه ور میشوم و گاهی به آینده ام امید میبنم و آرام تر میشوم
reihane_b (چهارشنبه 01 خرداد 92), taraneh89 (چهارشنبه 01 خرداد 92), پرنده غريب (چهارشنبه 01 خرداد 92), ویدا@ (چهارشنبه 01 خرداد 92), میشل (چهارشنبه 01 خرداد 92), بالهای صداقت (پنجشنبه 02 خرداد 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 01 خرداد 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 01 خرداد 92)
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
دلم برای دوستایی که اون اولا داشتم (قبل از اینکه جریان منتقد درونی و باز نکردن تاپیک های غیرسرگرمی مطرح بشه) تنگ شده...
asemani
bird1
شیدا.
she
barani
و بقیه بچه هایی که الان حضور ذهن ندارم.
دلم برای
meinoush
و
maryam123
هم خیلی تنگ شده.
و از ته دلم دعا می کنم مشکل
پاکان باران
و بقیه دوستانی که گرهی تو زندگیشون داشتن حل شده باشه، یا به زودی حل بشه.
با جوانه؟؟؟ برخوردی نداشتم، تاپیک هاش رو هم نخوندم، اما اسم یکی از تاپیکاش باعث شده بهش احساس نزدیکی کنم... انگار قبلا زندگی کرده باشمش...
راستی حال من همچنان خوبه! امیدوارم پرنده غریب ریحانه بهار.زندگی Sinead بی دل روزنه کامروا صابر امید65 فرهنگ27 فکور باران بهاری چشمک ویدا ترانه و بقیه دوستانی که الان حضور ذهن ندارم هم روزهای زیبایی رو بگذرونن... راحیل هم که خداروشکر حالش خوبه.
asemani یادت هست تو یکی از تاپیکا صحبت دوست دختر گرفتن بود؟ تو با یکی از بچه ها طوری صحبت کرده بودی که من ناراحت شدم؟ یادته برات نوشتم که چرا نظرش رو نقد کردی و چرا از کلماتی استفاده کردی که می تونه باعث آزردگیش بشه؟ یادته پستم حاوی دقیقا همون خطایی بود که تو کرده بودی؟ تو خطاب به یه نفر دیگه، و من خطاب به تو! ( متاسفانه یبار در مورد barani هم اینکار رو کردم)
وقتی جوابی که بهم داده بودی رو خوندم، بهت زده شدم!
همه آدمها تو قلبشون یه چیزی دارن... یا قلبشون تو یه چیزی ریشه داره... تو از اون دست افرادی هستی که می تونی در هر حالتی با اون چیز کانکت بشی، و طرفت رو از خشم و تاریکی آزاد کنی...
بچه ها برای همتون بهترین ها رو آرزو می کنم... دوستتون دارم... مواظب خودتون باشید...
هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...
ویرایش توسط میشل : چهارشنبه 01 خرداد 92 در ساعت 19:52
reihane_b (چهارشنبه 01 خرداد 92), rozaneh (پنجشنبه 02 خرداد 92), taraneh89 (چهارشنبه 01 خرداد 92), کامران (چهارشنبه 01 خرداد 92), پرنده غريب (چهارشنبه 01 خرداد 92), ویدا@ (پنجشنبه 02 خرداد 92), چشمک (شنبه 04 خرداد 92), بالهای صداقت (پنجشنبه 02 خرداد 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 01 خرداد 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 01 خرداد 92), شیدا. (جمعه 03 خرداد 92)
تشکرشده 2,388 در 433 پست
منم خوبم:)
بعضی ها خیلی وقته خبری ازشون نیستا
maryam123
پاییزان
جناب sci
سارابانو
سرافراز
پیدا
gole kaghazi
امیدوارم هر جا هستن خوب باشن
بالهای صداقت عزیزم هم که میاد ولی ساکت و بی سرو صدا!
دلم برای روزهای شلوغ تالار تنگ شده:(
راستی کسی خبر نداره تولد تالارچه روزیه؟شنیدم پارسال شارژ هدیه دادناونم شارژ انجمن آزاد!!!!!!!!!!!!!!!!!
reihane_b (چهارشنبه 01 خرداد 92), rozaneh (پنجشنبه 02 خرداد 92), پرنده غريب (چهارشنبه 01 خرداد 92), ویدا@ (پنجشنبه 02 خرداد 92), چشمک (شنبه 04 خرداد 92), میشل (چهارشنبه 01 خرداد 92), بالهای صداقت (پنجشنبه 02 خرداد 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 01 خرداد 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 01 خرداد 92), شیدا. (جمعه 03 خرداد 92), صاعد (چهارشنبه 01 خرداد 92)
تشکرشده 3,054 در 793 پست
ترانه اانحجمن آزاد هم خبری نیست . والا به خدا .
reihane_b (چهارشنبه 01 خرداد 92), rozaneh (پنجشنبه 02 خرداد 92), taraneh89 (چهارشنبه 01 خرداد 92), چشمک (شنبه 04 خرداد 92), میشل (چهارشنبه 01 خرداد 92), بالهای صداقت (پنجشنبه 02 خرداد 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 01 خرداد 92), صاعد (چهارشنبه 01 خرداد 92)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
چراااا ترانه،من خبر دارم،نیگا برو این تاپیک :
http://www.hamdardi.net/thread12896-2.html
من دو سه روز بود کمرنگ شده بودم،نمیومدم تالار،یهو اومدم دیدم اوه اوه،همه شکلاتی شدن و سر من بی کلاه مونده
آخه قرعه کشی انجمن آزاد بین پررنگا بود
البته یکی از دوستان یهو اومد گفت بیا این پسوردم،برو انجمن آزادو ببین
چه رفیق نازنینی بود،روحش شاد و یادش گرامی...
این omid65 و اینجور نبینید،بچه ام انقدر ذوق داشت بره انجمن آزاد
میخواست دوران طلایی انجمن آزادو بسازه...
حالا انقدر پنچر و فاز منفیه
---------------------------------
تو پست قبلی ام فسدو اشتباه نوشتم،فصد درسته :)
چشماتو بیند و تصورکن همه ی آدمای دنیا به این فرموده ی حضرت علی علیه السلام عمل میکنن:
"هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند"
دنیا چه شکلی میشه ؟؟؟
reihane_b (چهارشنبه 01 خرداد 92), rozaneh (پنجشنبه 02 خرداد 92), taraneh89 (چهارشنبه 01 خرداد 92), پرنده غريب (چهارشنبه 01 خرداد 92), ویدا@ (پنجشنبه 02 خرداد 92), چشمک (شنبه 04 خرداد 92), میشل (چهارشنبه 01 خرداد 92), بالهای صداقت (پنجشنبه 02 خرداد 92), باران بهاری11 (شنبه 04 خرداد 92), صاعد (چهارشنبه 01 خرداد 92)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
taraneh89 توی خوابم بودی ....خیلی نگرانت شدم ... دختر تو مگه کار و زندگی نداری ، توی خواب مردم رژه می ری؟!!!
جدای شوخی ، برات دعا کردم خوب باشی و سرزنده ... صدقه هم دادم که بلا دور باشه
آسه میام آسه میریم ،یاد بگیریم چه جوری میشه با تالار کار کرد دی:
ببین که جای شکلک هم می تایپم ;)
یه کم هم مشغول زندگی هستم ... زندگی زیباست ...
زندگی خالی نیست مهربانی هست سیب هست ایمان هست ....
واقعا وقتی میری توی عمق زندگی ، وقتی یاد می گیری سرو صدای مشکلات را نشنوی یا وقتی می شنوی ، خیلی بهشون بها ندهی ... خیلی حال می کنی ... و می بینی چقدر زندگی و زنده بودن قشنگه ...
reihane_b (پنجشنبه 02 خرداد 92), rozaneh (پنجشنبه 02 خرداد 92), taraneh89 (جمعه 03 خرداد 92), فرشته مهربان (جمعه 03 خرداد 92), پرنده غريب (پنجشنبه 02 خرداد 92), ویدا@ (جمعه 03 خرداد 92), چشمک (شنبه 04 خرداد 92), میشل (جمعه 03 خرداد 92), مدیرهمدردی (شنبه 04 خرداد 92), مسافر زمان (شنبه 04 خرداد 92), باران بهاری11 (شنبه 04 خرداد 92), راحیل خانوم (دوشنبه 13 خرداد 92), صاعد (پنجشنبه 02 خرداد 92)
تشکرشده 2,912 در 637 پست
میگن روزهایی هست که میری تو فکر
روزهایی هست که فکر میکنی چه کردی و حالا چه کاره ای
انگار این روزا هم یه جورایی از همون روزهاست
میخوام یه تصمیمی بگیرم اما دودلم از یک طرف غرورم اجازه نمیده و از یک طرف دلم میگه انجامش بده
روزهایی هست که روزنه دنبال یک روزنه واسه رهایی از افکارش میگرده
من به مثابه یک شب تار، ناگهان بر عبور آدمکان خیال و ظهور پیشوایان زوال رخت می بندم ساکت و ارام و بی پروا تاختنم را دوست دارم آسمان خیال تو را نیز دوست دارم خداوندا جبروتی داری عاری از هر عنصری که ملکوتی باشد و خودت هم میدانی و باز میان این صحنه و پرواز قاصدکهای زمانه پلی میبینم و اسمی از طلوع نمی برم باش تا بهتر و بهتر باشم
نمی دانم چه کرده ام
اما
می دانم به تو نیاز مندم
reihane_b (پنجشنبه 02 خرداد 92), taraneh89 (جمعه 03 خرداد 92), کامران (جمعه 03 خرداد 92), پرنده غريب (پنجشنبه 02 خرداد 92), ویدا@ (جمعه 03 خرداد 92), چشمک (شنبه 04 خرداد 92), میشل (جمعه 03 خرداد 92), مسافر زمان (شنبه 04 خرداد 92), باران بهاری11 (شنبه 04 خرداد 92), راحیل خانوم (دوشنبه 13 خرداد 92), صاعد (پنجشنبه 02 خرداد 92)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
با سلام به تمام دوستان همدردی
میلاد امام علی (ع) و روز قشنگ پدررو به تمام پدرای تالار تبریک میگم.....
امیدوارم در این روز همه مردا و پدرا بخندند و شاد باشن........
پدر بهترین نعمت در زندگی هر فردیه آرزومندم همه پدرا همیشه سالم و تندرست باشن و سایه شون همواره بر سر ما باشه.....
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
ویرایش توسط ویدا@ : جمعه 03 خرداد 92 در ساعت 07:55
hadieh (جمعه 03 خرداد 92), reihane_b (جمعه 03 خرداد 92), rozaneh (جمعه 03 خرداد 92), taraneh89 (جمعه 03 خرداد 92), فکور (جمعه 03 خرداد 92), فرشته مهربان (جمعه 03 خرداد 92), پرنده غريب (جمعه 03 خرداد 92), چشمک (شنبه 04 خرداد 92), میشل (جمعه 03 خرداد 92), مسافر زمان (شنبه 04 خرداد 92), باران بهاری11 (شنبه 04 خرداد 92), راحیل خانوم (دوشنبه 13 خرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)