اشتباه برداشت نکن.من نمیگم بخاطر تحت تاثیر قرار دادن و راضی کردن دختره احساستو کم کن.من میگم ازبیخ وبن اینکار غلطه.
دارم میگم ازدواج یه مسئله مهم و حیاتیه.تصمیمیه که یه عمر زندگیتو تحت تاثیر قرار میده.وقتی انجام شد به سختی راه برگشت داره پس چشم و گوشتو خیلی خوب باز کن.ببین اصلا هدفت از ازدواج چیه؟ملاکای انتخاب همسرت چیه؟این دخترو چقد شناختی؟با روحیاتش چقد آشنایی؟با ملاکات چقد سازگاره؟چرا ازش خوشت اومده؟
کاملا هم معلومه تا وقتی باش ارتباط عاطفی داشته باشی نمیتونی درست و منطقی به این مسائل فکر کنی.
اگه الان فقط با احساست تصمیم بگیری چند وقت دیگه که تب احساست خوابید منطقت بیدار میشه و میبینی ای دل غافل چقد تو و اون دختره باهم فرق دارین.اما اونو وابسته خودت کردی.حالا بیا و درستش کن.
حرف تالار همدردی:قبل از ازدواج چشماتو باز کن تا بعد ازدواج باخیال راحت چشماتو ببندی.
ابراز احساسات بعد از عقد رسمی باشه.
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)