شبایی که خیلی خیلی خسته هستی هم همینطوره؟
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
ahuman
@میشل : پی ام و این جور چیزا برا مایه داراست نه ما :o
بالاخره یا رویای صادقه داریم یا نداریم . اگه داریم چطور با فیزیک توضیح می دین شما اگر هم نداریم ک بگین نداریم . کاری به اختلاط علم و مذهب هم نداریم . در ضمن خیلی از ما و خودم هم خواب صادقه دیدم
می بخشید تو تاپیک شما بحث کردیم. خواستم بحث نا تموم نمونه
موفقیت
مقولات متا فیزیک و چیزایی که ریشه در ماوراالطبیعه داره ، مثل رویای صادقه،وحی و .... بحثش فضای دیگه ای را میطلبه و نباید موقع بحث در موارد فیزیکی خلط مطلب کنید! هرچند رویا و خواب خیلی به نظر من به اون عالم نزدیکه تا این عالم! اختلاف بین دانشمندانه که دیدن رویا تجربه برای روحه یا برای جسم! یا موقع خواب روح به عالم اثیری میره یا در همون بدن میمونه و استراحت میکنه و خیلی چیزای دیگه!!!
*به جادوی چشم تو شیدا شدم*
*ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
*من آن قطره بودم که با موج عشق*
*در آغوش مهر تو دریا شدم*
علاقه مندی ها (Bookmarks)