اگه تمایل جنسی بین شما و ایشون وجود نداره اسمش همجنس گرایی نیست (و به نوعی حتی عشق هم نیست چون در تعریف روانشناسی عشق هم نمی گنجه). شما صمیمیت و علاقه به دوستتون دارید و از عناوین تاپیک های قبلی شما هم مشخصه که شما خیلی تعریف روابط دوستانه براتون شناخته شده نیست و با این قضیه مشکل دارید و احتمالا حدس می زنم در دوران کودکی خواهر و برادر یا دختر همسن و سال خودتون به عنوان همبازی و دوست در نزدیکان هم نداشتید که این نوع روابط رو از کودکی یاد بگیرید.
خوشبختانه این قابل حله ولی شما نیاز به کمک حرفه ای دارید. به یک روانشناس مراجعه کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)