میشه یکیم ب من کمک کنه؟ من دو سال پیش با یه پسری آشنا شدم ک نمیدونم شخصیتش پارانوید یا حساس،؟!! چون نسبت ب اوایل رابطه خیلی بهتر شد!مثلا اولا میگفت بیرون نرو با دوستات نرو خونه خالت نرو،با پسر خالت قلان،اما الان بیگه نمیگه،ولی از طرفی میگه از سر کار میای بگو،جایی برم و یادم بره بگم بیچارم،زنگ بزنه و نتونم جواب بدم باید اکی کنم بشنوه ک خیالش راحت شه،میگه سر کار نرو چون خسته میشی اما تا دعوایی پیش میاد میگه باهاش رابطه داری،ب نظرتون جدا شم؟!








علاقه مندی ها (Bookmarks)