به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array
    سلام مجدد..
    Kamrava گرامی..دوست عزیز..با احترام فراوان به نظر شما دوست عزیزم..ولی این طور نیست..ازدواج شاید اولش مثل شیرجه زدن تو استخر باشه ولی بعد از اون نرفته که نرفته!!..چون دو حالت داره..یا اینکه آدم شنا بلده و میاد روی آب و نهایتا از شنا لذت می بره ..یا اینکه محکم با سر می خوره کف استخر و تمام!!!
    پس ا.ل باید مهارت انجام یک کاری را یاد بگیریم..همه چیز از نوع آب تو استخر..عمق اون..سلامت بدن خودمون و....آگاهی داشته باشیم و بعد شیرجه بزنیم!!
    با احترام
    سارا بانو

    - - - Updated - - -

    فاطمه جان این پاسخ سریع شما نشان دهنده چیزی ست که الان نمی گم ..ولی در ادامه مسیر حتما بهش اشاره می کنم...شما در پست اول هم همین رو گفتید ولی آیا این تمام معیارهای شماست...من اصلا در پاسخم به این خواستگار توجه نکردم و کلی گفتم دوست من...شما هم کلی فارغ از این خواستگار با مطالعه دقیق مطالب تالار از قدیم تا الان باشید بشینی دوست من چندین روز متوالی وقت صرف کنی و معیارهاتو برای خودت ( نه برای ما ) بنویسی ..امتیاز بدی و اطبقه بندی کنی دوست من تا درصد خطای شما خیلی کم بشه ..اصلا این خواستگار را فعلا در ذهنت بذار کنار ..خودتو بسنج..ببین اصلا توقعت از زندگی چیه؟چرا می خوای ازدواج کنی؟تو ازدواج چه اهدافی داری..اولین قدم که باید توش خیلی تلاش کنی با توجه به متن ارسالهات شناخت خودت.خواسته هات و آرزوهاته..و معیارهات..تک به تک..هم معیارهای احساسی هم معیارهای منظقی؟
    مثلا تیپ..صداقت..احتذام متقابل..نوع خرج و مخارج..ویژگی های شخصیتی خودت..باید به خیلی خیلی خیلی چیزها دقت کنی نه با عجله و با سختگیری..اول خودت ...
    تا بعد..
    سارا بانو

    - - - Updated - - -

    راستی ازت خواهش دارم پست قبلی منو با دقت و نهایت حوصله دوباره بخونی ..حتی می تونی با خوندن تاپیک های قدیمی تالار معیارهاتو و هدف گذاری رو انجام بدی..کتاب رازهایی دربازه زنان و مردان باربارا دی آنجلس هم برای شناخت بیشتر زن و جنس مخالف بخون تا بتونی خوب خودت رو بشناسی...:o
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  2. 2 کاربر از پست مفید سارا بانو تشکرکرده اند .

    ویدا@ (شنبه 21 اردیبهشت 92), دلنشین (شنبه 21 اردیبهشت 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.