سلام مجدد..
Kamrava گرامی..دوست عزیز..با احترام فراوان به نظر شما دوست عزیزم..ولی این طور نیست..ازدواج شاید اولش مثل شیرجه زدن تو استخر باشه ولی بعد از اون نرفته که نرفته!!..چون دو حالت داره..یا اینکه آدم شنا بلده و میاد روی آب و نهایتا از شنا لذت می بره ..یا اینکه محکم با سر می خوره کف استخر و تمام!!!
پس ا.ل باید مهارت انجام یک کاری را یاد بگیریم..همه چیز از نوع آب تو استخر..عمق اون..سلامت بدن خودمون و....آگاهی داشته باشیم و بعد شیرجه بزنیم!!
با احترام
سارا بانو
- - - Updated - - -
فاطمه جان این پاسخ سریع شما نشان دهنده چیزی ست که الان نمی گم ..ولی در ادامه مسیر حتما بهش اشاره می کنم...شما در پست اول هم همین رو گفتید ولی آیا این تمام معیارهای شماست...من اصلا در پاسخم به این خواستگار توجه نکردم و کلی گفتم دوست من...شما هم کلی فارغ از این خواستگار با مطالعه دقیق مطالب تالار از قدیم تا الان باشید بشینی دوست من چندین روز متوالی وقت صرف کنی و معیارهاتو برای خودت ( نه برای ما ) بنویسی ..امتیاز بدی و اطبقه بندی کنی دوست من تا درصد خطای شما خیلی کم بشه ..اصلا این خواستگار را فعلا در ذهنت بذار کنار ..خودتو بسنج..ببین اصلا توقعت از زندگی چیه؟چرا می خوای ازدواج کنی؟تو ازدواج چه اهدافی داری..اولین قدم که باید توش خیلی تلاش کنی با توجه به متن ارسالهات شناخت خودت.خواسته هات و آرزوهاته..و معیارهات..تک به تک..هم معیارهای احساسی هم معیارهای منظقی؟
مثلا تیپ..صداقت..احتذام متقابل..نوع خرج و مخارج..ویژگی های شخصیتی خودت..باید به خیلی خیلی خیلی چیزها دقت کنی نه با عجله و با سختگیری..اول خودت ...
تا بعد..
سارا بانو
- - - Updated - - -
راستی ازت خواهش دارم پست قبلی منو با دقت و نهایت حوصله دوباره بخونی ..حتی می تونی با خوندن تاپیک های قدیمی تالار معیارهاتو و هدف گذاری رو انجام بدی..کتاب رازهایی دربازه زنان و مردان باربارا دی آنجلس هم برای شناخت بیشتر زن و جنس مخالف بخون تا بتونی خوب خودت رو بشناسی...:o







..چون دو حالت داره..یا اینکه آدم شنا بلده و میاد روی آب و نهایتا از شنا لذت می بره ..یا اینکه محکم با سر می خوره کف استخر و تمام!!!

علاقه مندی ها (Bookmarks)