سلام
یه راهی میگم نمیدونم کمکت میکنه یانه!
یکی دو ساعت در روز رو مشخص کن برای فکر کردن به اون خانم.مثلا هر وقت فکرش اومد سراغتون به ساعت نگاه کنید و بگید من 2ساعت دیگه به این موضوع فکر میکنم.(مثلا ساعت 12 و4 بعدازظهر)
بعد ساعتش که رسید بهش فکر کن.چند دقیقه کافیه.
اینجوری به ذهنت قول دادی که بهش فکر میکنی تا خیالش راحت بشه!
نمیدونم چقدر روشم درسته، ولی اینجوری لااقل همه زمانت به فکر به او نمیگذره.
بعدش میتونی کم کم این زمانها رو کم کنی و دیگه وقتی از فکر کردن بهش سیر شدی دیگه فراموشش کنی.
راستی اول باید ببخشیش.
واینکه برو پست های جناب sci رو ببین،فکر کنم بعضی از تمریناش کمکت کنه.سعی کن خودت تشخیص بدی کدوم تمرین برای وضعیت فعلی شما مناسبه.
شاد باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)