شاید اتفاقی براشون افتاده نتونستن خبر بدن.
حتما خیری در نیامدنشون هست. سخت نگیر.
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
شاید اتفاقی براشون افتاده نتونستن خبر بدن.
حتما خیری در نیامدنشون هست. سخت نگیر.
barani (چهارشنبه 18 اردیبهشت 92), roze sepid (سه شنبه 17 اردیبهشت 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)