به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 تیر 94 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1391-5-03
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    2,350
    سطح
    29
    Points: 2,350, Level: 29
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    قانون راز(قانون جذب)

    با سلام
    می خواستم نظرتون رو در مورد قانون راز و ازدواج از طریق اون بدونم.
    من قبلا مشکلم رو توی قسمت عقد و نامزدی تحت عنوان پشیمانی از انتخاب 2
    (http://www.hamdardi.net/thread-27640.html) مطرح کردم و دوستان لطف کردن و بهم جوابای مختلفی دادن. اما چون مسئله قانون جذب یه دردسر فکری واسه من شده تصمیم گرفتم با یه تاپیک جدید در موردش نظرات واقعی رو بدونم.
    من قبل از ازدواجم با قانون راز اشنا بودم ولی ازش استفاده نکردم.بعد از ازدواج و مسائلم مدام در موردش به سایتها کتابها و سمینارهای مختلفی برمیخورم که میگن از طریقش میشه همسر دلخواهت رو پیدا کنی.حتی یه سایت رو چند روز قبل دیدم که واسه پیدا کردن همسر الهی راهکارهای مختلفی میده و میگه عده ای جواب گرفتن و بقیه هم در انتظار جوابن.(با قانون جذب و راز)
    اطلاع بیشتر از اینها دو تانتیجه واسه من داره:
    1- حسرت اینکه کاش ازدواج نکرده بودم و منم میتونستم از این طریق با کسی که دلخواهم باشه اشنا بشم
    2- طلاق رو جلوی چشمم چیز ساده ای جلوه داده که باعث شده به راحتی این راه حل واسه مشکلم به ذهنم برسه و اصلا هم سخت نمیدونمش و به نظرم بعد از طلاق می تونم با این قانون همسری با شرایط دلخواه تر پیدا کنم و زندگی خوبی داشته باشم.در کل اینکه وقتی بهش برخورد میکنم یا داستانهای ازدواجهای عالی و ..رو با استفاده از این قانون میخونم درگیری های ذهنی و سردشدنهام به شوهرم بیشترمیشه

    این یکی از دلایل پشیمونیم از ازدواجم و عدم تمرکز رو ی ساختن زندگیم(طبق پاسخ های داده شده در پست قبلیم) شده.
    خواهش میکنم نظر واقعیتون رو با توجه به پست قبلیم و این حرفام بگین.ممنونم

  2. کاربر روبرو از پست مفید asal-v تشکرکرده است .

    (محرک) (سه شنبه 17 اردیبهشت 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.