سلام عزیزم.
برادرت از تو کوچیکتره یا بزرگتر ؟
رفتار اون چطوره باهات ؟ رفتار خانواده با برادرت چطوره ؟
فکر می کنی چرا خواهرت این رفتارا رو داره با تو ؟
تشکرشده 1,881 در 749 پست
سلام عزیزم.
برادرت از تو کوچیکتره یا بزرگتر ؟
رفتار اون چطوره باهات ؟ رفتار خانواده با برادرت چطوره ؟
فکر می کنی چرا خواهرت این رفتارا رو داره با تو ؟
yasbano (یکشنبه 15 اردیبهشت 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)