زیادی منطقی هستی
این چطوری یک سال منتظر شما بوده ؟!
البته اگه یک سال طول کشیده و شما هیچ احساسی بهش پیدا نکردید بهتره قیدش رو بزنید
تشکرشده 298 در 112 پست
زیادی منطقی هستی
این چطوری یک سال منتظر شما بوده ؟!
البته اگه یک سال طول کشیده و شما هیچ احساسی بهش پیدا نکردید بهتره قیدش رو بزنید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)