آقای توجیه امیدوارم حرفای جوانه شما را به خودتون بیاره!(البته ان شاالله هرچی صلاحه)
جوانه جان شما به خوبی شرایط را برای به خود آمدن توضیح دادین لطفا به پست من هم سر بزنید!(لطفا منو دعوا کنید!!!)
ممنون
تشکرشده 6,499 در 1,515 پست
آقای توجیه امیدوارم حرفای جوانه شما را به خودتون بیاره!(البته ان شاالله هرچی صلاحه)
جوانه جان شما به خوبی شرایط را برای به خود آمدن توضیح دادین لطفا به پست من هم سر بزنید!(لطفا منو دعوا کنید!!!)
ممنون
ویرایش توسط مصباح الهدی : شنبه 14 اردیبهشت 92 در ساعت 19:33
ava48 (یکشنبه 15 اردیبهشت 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)