خب خدارو شکر که شما جواب سوالتونو گرفتین
سوال شما این بود که کسی شرایط بدتر از اینو هم میتونه تجربه کنه و مثل اینکه یه نفرو هم پیدا کردین که شرایطش از نظر شما بدتر از شرایط خودتونه
الان مشکلتون حل شد دیگه؟
ولی به نظر من شرایط شما هنوز بدتره
اون بنده خدا فقط اعتماد به نفسشو از دست داده به کسی بدی نکرده
اما شما دارید دستی دستی زندگی و اعتماد به نفس کس دیگه ای رو ازش میگیرید و حتی اینجا که محیط مجازیه حاضر نیستید دلایلشو بگید مبادا کسی نظرتونو عوض کنه چون تصمیم خودتونو گرفتید و این یه جور ظلمه








علاقه مندی ها (Bookmarks)