داشتم آخرین پستی که توش برام فرشته ی مهربان مطلب گذاشت رو می خوندم . البته نمی دونم دقیقا آخری باشه .
http://www.hamdardi.net/thread-21013.html
توی پست یکی بم یک حرفی زد که ناراحت شدم و بعدش هم اصلا یادم رفت که مثلا فرشته ی مهربان داشت رو حل تعارضاتم بام کار می کرد و از مدیران خواستم تایپیکم رو قفل کنه .
بهار زندگی رندگی چون ازم پرسیده بودید چی شد دارم بتون می گم
- - - Updated - - -
چقدر بده که نمی شه پستی که می زنی رو ویرایش کنی








علاقه مندی ها (Bookmarks)