اما من تصمیمم رو گرفتم که آدم درستی بشم . مشکلاتم توی زندگی کم نبوده .
اینکه به اشتباهاتتون پی بردید و تصمیم به تغییر گرفتید خیلی مهمه و نکته خوبیه چون تا خودتون نخواید عالم و آدم هم جمع شن نمیتونن شما رو عوض کنن
تفاوت فاحش من با خانواده و تا حدودی جامعه ای که توش زندگی می کنم . ناتوانی در فهم اینکه یک رفتار برام مناسب هست یا نه . ناتوانی برای تصمیم گیری قاطع برای زندگی و تصمیم های مقطعی که می گیرم و زود نظرم در موردشون عوض می شه .
این به خاطر کمبود اعتماد به نفستونه اگر اعتماد به نفستونو تقویت کنید تصمیم گیریهاتون هم قاطع تر خواهد بود
سن شما زیاد نیست و فعلا به ازدواج فکر نکنید تا زمانی که شکست عشقیتونو فراموش نکردید موقعیت خوبی هم برای پیشرفت دارید سعی کنید بیشتر به پیشرفت در کار و رشته تحصیلی خودتون فکر کنید و چیزهای جدیدی در مورد رشته و کارتون یاد بگیرید و اوقات فراغتتون رو با مطالعه و ورزش پر کنید و کمتر به گذشته فکر کنید ازش درس بگیرید و رهاش کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)