به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 اردیبهشت 92 [ 01:35]
    تاریخ عضویت
    1392-2-03
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    140
    سطح
    2
    Points: 140, Level: 2
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 8 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط venus123 نمایش پست ها
    خوش شانسید همین الان شبکه خبر داشت درمورد وام ازدواج صحبت میکرد...
    به هر نفر 5 ملیون میدن. یعنی دو نفرتون میشه 10 ملیون.
    همون مسکن مهر ثبتنام کنید. تا تحویل بدن و قسط شروع شه طول میکشه تو این مدت میتونید پس انداز کنید.
    بلاخره اول زندگی باید قانع باشید... تا همه چی درست شه.
    همه این مشکلاتو اول زندگی دارن مخصوصا موقع خونه خریدن...
    موفق باشید
    یعنی ده ملیون میدن ماهی 200-300 میگیرن ؟ خب با 200-300 مشکلی نیست کار میکنم میتونم یجور جورش کنم . خب اگه دانشگاه نرم و هیچی نخورم و نخرم و .... ماهی هفتصد منهای 300 میشه ماهی 400 برام میمونه تا ده سال دیگه میشه 12*10*400 که میشه 48 ملیون با این ده ملیون میشه 58 ملیون که اگه قیمت خونه تا ده سال آینده ثابت بمونه ده سال دیگه میتونم یه خونه سی چهل متری بخرم . آقا مشکل ما حل شد دست شما درد نکنه - مسکن مهر مجانی نیست که . یه پیش پول میخواد با قسط . حالا قسط ازدواج . مهر با هم کلی میشه . گفتم که دنبال راه حل نیستم چون راه حلی وجود نداره . دنبال درد دلم
    ویرایش توسط arashmm : سه شنبه 03 اردیبهشت 92 در ساعت 20:24

  2. کاربر روبرو از پست مفید arashmm تشکرکرده است .

    barani (سه شنبه 03 اردیبهشت 92)

  3. #12
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    هر آدمی می دونه یه پسر 25 نمی تونه خونه داشته باشه مگر بهش رسیده باشه.

    مشکل خونه نداشتن شما نیست،نمی خواد دخترشو به شما بده.نتونسته روت

    ایراد بذاره خونه رو بهونه کرده.


  4. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    arashmm (سه شنبه 03 اردیبهشت 92), asemani (سه شنبه 03 اردیبهشت 92)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 اردیبهشت 92 [ 01:35]
    تاریخ عضویت
    1392-2-03
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    140
    سطح
    2
    Points: 140, Level: 2
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 8 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    هر آدمی می دونه یه پسر 25 نمی تونه خونه داشته باشه مگر بهش رسیده باشه.

    مشکل خونه نداشتن شما نیست،نمی خواد دخترشو به شما بده.نتونسته روت

    ایراد بذاره خونه رو بهونه کرده.
    سلام.چطوری ؟ نه اینطور نیست . از شرطاش برای همه خواستگارای دخترشه . آخه من نمیدونم چرا اذیت میکنه . من کار میکنم میتونم خرجمو بدم جوون سالمیم حالا چون خودش 9 تا خونه توی تهران و اینجا داره - حالا شهر های دیگش و البته کشورای دیگه مثل قبرس و ... رو در جریان نیستم - ماشین مرسدس بنز زیر پاشه انتظار داره پسره حداقل خونه رو داشته باشه .

  6. #14
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    مشکل همینجاست،چو.ن دخترش تا حالا از این خونه به اون خونه نشده نمی خواد

    بعد ازدواج اذیت بشه.اگر خود دختر با این قضیه مشکل نداشته باشه می تونه با

    پدرش صحبت کنه.حتی می تونید یکی از خونه ها رو اجاره کنید و از اسباب

    کشی سالانه معاف بشید.


  7. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    arashmm (سه شنبه 03 اردیبهشت 92), asemani (سه شنبه 03 اردیبهشت 92)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 اردیبهشت 92 [ 01:35]
    تاریخ عضویت
    1392-2-03
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    140
    سطح
    2
    Points: 140, Level: 2
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 8 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    مشکل همینجاست،چو.ن دخترش تا حالا از این خونه به اون خونه نشده نمی خواد

    بعد ازدواج اذیت بشه.اگر خود دختر با این قضیه مشکل نداشته باشه می تونه با

    پدرش صحبت کنه.حتی می تونید یکی از خونه ها رو اجاره کنید و از اسباب

    کشی سالانه معاف بشید.
    دختره که مشکلی نداره بگم بمیر همین الان میمیره . اما پدره توی خواستگاری ختم کلامش این بود که همه جوری اوکی هستی اما باید عرضتو نشون بدی یه خونه یا زمین بخری تا بدونم میتونی خوشتبختش کنی

  9. #16
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    شما می گی این شرط ازدواج پدرشون هست برای دخترهاش.
    دختر خانم که شرط پدرش را می دونست چرا از اول نگفت.

    شما صدمیلیون خرج درمان پدرتون کردید. اگر پدر شما به طور متوسط 20 درصد حقوقش را پس انداز می کرد و ماهانه یک میلیون تومان حقوق می گرفت ( منظورم به ارزش پول امروزی) است، سالی 2.4 میلیون پس انداز داشته که در سی سال خدمت می شه حدود هفتاد میلیون.

    پس زندگی قرار نیست دقیق طبق محاسبات ما پیش بره.
    یک دفعه از یه جایی خدا درستش می کنه که خودت هم اصلا متوجه نمی شی که حتی بگی خدایا شکرت!

    اینطور که شما ناامید می ری جلو، اون آقا معلومه که دخترش را نمی ده دست یک مرد ناامید.
    حتما این محاسبات را اونجا هم کردی و گفتی من تا صد سال دیگه هم خونه دار نمی شم.
    اگر یک کم زبون ریخته بودی و گفته بودی شما هم اول زندگیتون خونه نداشتید، جوونم، کار می کنم، با هم خونه می خریم
    من که نمی خوام به دختر شما و همسر خودم سختی بدم، همه سعیم را می کنم و ......... از این حرفها، نمی گفت نه.

    ناامید و افسرده و شل حرف زدی، گفته نه!

    خدا گر زحکمت ببندد دری
    ز رحمت ببندد در دیگری
    به رویش زند قفل محکمتری:d

  10. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    arashmm (چهارشنبه 04 اردیبهشت 92), فرهنگ 27 (چهارشنبه 04 اردیبهشت 92)

  11. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 اردیبهشت 92 [ 01:35]
    تاریخ عضویت
    1392-2-03
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    140
    سطح
    2
    Points: 140, Level: 2
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 8 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    شما می گی این شرط ازدواج پدرشون هست برای دخترهاش.
    دختر خانم که شرط پدرش را می دونست چرا از اول نگفت.

    شما صدمیلیون خرج درمان پدرتون کردید. اگر پدر شما به طور متوسط 20 درصد حقوقش را پس انداز می کرد و ماهانه یک میلیون تومان حقوق می گرفت ( منظورم به ارزش پول امروزی) است، سالی 2.4 میلیون پس انداز داشته که در سی سال خدمت می شه حدود هفتاد میلیون.

    پس زندگی قرار نیست دقیق طبق محاسبات ما پیش بره.
    یک دفعه از یه جایی خدا درستش می کنه که خودت هم اصلا متوجه نمی شی که حتی بگی خدایا شکرت!

    اینطور که شما ناامید می ری جلو، اون آقا معلومه که دخترش را نمی ده دست یک مرد ناامید.
    حتما این محاسبات را اونجا هم کردی و گفتی من تا صد سال دیگه هم خونه دار نمی شم.
    اگر یک کم زبون ریخته بودی و گفته بودی شما هم اول زندگیتون خونه نداشتید، جوونم، کار می کنم، با هم خونه می خریم
    من که نمی خوام به دختر شما و همسر خودم سختی بدم، همه سعیم را می کنم و ......... از این حرفها، نمی گفت نه.

    ناامید و افسرده و شل حرف زدی، گفته نه!

    خدا گر زحکمت ببندد دری
    ز رحمت ببندد در دیگری
    به رویش زند قفل محکمتری:d
    خوبه که تو خدا نشدی وگرنه با این پیش گوییات و قضاوتات همه رو مبفرستادی ته جهنم . من زبون بازی بلد نیستم اما واقعیت رو گفتم این حرفا رو هم مطمینا زدم . شرایط پدر مادرم با من فرق میکرد مامان تعریف میکنه اون موقع با حقوق یک ماه میشد کلی طلا خرید الان یه گردنبند خوشگل ملیون رو رد میکنه . اصلا قابل قیاس نیست که . این حرفا رو جایی نزن بهت میخندن . دلار هفتاد ریالی رو با دلار 40000 ریالی مقایسه نکن... . خودت ببین قدرت خرید مرد از شش ماه پیش تا حالا نصفم کمتر شده . حقوقا 25% اضافه شده . یعنی وضعیت اقتصادی شش ماه پیش 1.25 برابر قوی تر از الان بود . دیگه فکر کن چهل سال پیش چطور بوده

  12. #18
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    خوبه اگر حرفهام باعث شده شما بخندی.

    منظورم این بود که با جمع و تفریق حقوق بیشتر از نصف مردم کشور، می بینی که هیچ کس هیچ وقت نمی تونه خونه بخره.
    اما زندگی همه اش با این محاسبات پیش نمی ره.
    شرایطی پیش می آد که زندگیت بهتر می شه و گاهی هم شرایط بدی پیش می آد ( دور از جون، مثل بیماری) که همه محاسباتت را به هم می ریزه.

    بهتره به جای محاسبه، با امید و توکل زندگی کرد.

    صحبت من قدرت خرید پول و قیمت دلار... نبود.
    ولی قرار نیست همیشه شرایط اینطور بمونه. بالاخره شرایط ثابت می شه. تا ابد که نمی تونه این جوری پیش بره.
    یک اقتصاد به این شکل هیچوقت دوام نمی آره.

    حالا اون دختر خانم چرا از اول به شما نگفت که شرط پدرش واسه ازدواج خونه است تا شما دیگه پیش نری؟
    شاید امیدی به جدی بودن این شرط نداشته. شاید راهی هست. خود اون بهتر می دونه.

  13. 3 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    arashmm (چهارشنبه 04 اردیبهشت 92), mohammad6599 (پنجشنبه 05 اردیبهشت 92), shabe niloofari (چهارشنبه 04 اردیبهشت 92)

  14. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 اردیبهشت 92 [ 01:35]
    تاریخ عضویت
    1392-2-03
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    140
    سطح
    2
    Points: 140, Level: 2
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 8 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    خوبه اگر حرفهام باعث شده شما بخندی.

    منظورم این بود که با جمع و تفریق حقوق بیشتر از نصف مردم کشور، می بینی که هیچ کس هیچ وقت نمی تونه خونه بخره.
    اما زندگی همه اش با این محاسبات پیش نمی ره.
    شرایطی پیش می آد که زندگیت بهتر می شه و گاهی هم شرایط بدی پیش می آد ( دور از جون، مثل بیماری) که همه محاسباتت را به هم می ریزه.

    بهتره به جای محاسبه، با امید و توکل زندگی کرد.

    صحبت من قدرت خرید پول و قیمت دلار... نبود.
    ولی قرار نیست همیشه شرایط اینطور بمونه. بالاخره شرایط ثابت می شه. تا ابد که نمی تونه این جوری پیش بره.
    یک اقتصاد به این شکل هیچوقت دوام نمی آره.

    حالا اون دختر خانم چرا از اول به شما نگفت که شرط پدرش واسه ازدواج خونه است تا شما دیگه پیش نری؟
    شاید امیدی به جدی بودن این شرط نداشته. شاید راهی هست. خود اون بهتر می دونه.
    ما از اول قرار ازدواج نداشتیم . اگه میدونست میگفت:confused:


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.