خانمی احتمالا پیشکسوت های تالار موقعیت شما رو هم می دونن.
اگه ممکنه یه کمی از خودت هم بیشتر بگو تا ما هم بدونیم. چند سالته ؟ قبلا ازدواج کردی ؟
راستی بچه رو پدر نگهداری می کنه یا مادر ؟
این که تو فکر می کنی ارتباط اون ها با هم به خاطر بچه قطع نمیشه کاملا درسته . ولی بستگی داره این ارتباط از چه نوعی باشه و میزان حساسیت شما چقدر باشه !
علت طلاق ایشون چی بوده ؟ البته اگه خواستی بگو.








علاقه مندی ها (Bookmarks)