از همه دوستانی که راهنمایی کردن متشکرم . خدا خیرتون بده
راستش همونطور که گفتم من سربازم و با اینکه سر کار هم میرم ولی درآمد چندانی ندارم
از طرفی هم خانواده ام با ازدواج من تا ماه های آخر خدمت مخالفت میکنن
به نظر شما اینکه شرایطم رو براشون توضیح بدم و ازشون بخوام که حدودا تا اوایل سال اینده صبر کنه کار درستیه ؟
به نظرتون با اینکه یکبار رفتار منو دیده ممکنه بازم تمایل به آشنایی داشته باشه ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)