سلام روزانه عزیز
این 3 حالت داره :
1)این که شما ادم کمال گرایی هستین و از خودتون راضی نمیشین .ببینین چقدر به جیزایی که خواستین رسیدین؟
2؟اینکه واقعا یه خلایی تو زندگیتون هست که واقعا شما رو اذیت میکنه وباعث میشه اون نیاز رو تو قالب چیزای دیگه و بشکل دیگه دنبالش بگردین...
چی تو زندگیتون براتون حیاتیه و بسیار مهم ایا بهش رسیدین؟یا ناراضی هستین؟
3)میتونه به هر 2 تا دلیل بالا باشه
خودتون چی فکر میکنید؟
من حرفای دوستان رو نخوندم اگه تکراریه ببخشین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)