به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 34
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 فروردین 00 [ 04:41]
    تاریخ عضویت
    1391-1-18
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    9,296
    سطح
    64
    Points: 9,296, Level: 64
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    166

    تشکرشده 162 در 60 پست

    Rep Power
    0
    Array
    منم به همین خاطر این رو گفتم. ولی گفتم نکنه حرفم زشت بوده و می تونستم بعدا بگم یا مثلا روز خواستگاری و نیازی نبود همین اول کاری بگم. البته این اولین بار نبوده که با هم حرف می زدیم ولی خب هنوز خیلی با هم تعارف داریم و نمی تونیم با هم راحت صحبت کنیم.

  2. #22
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    سلام مرضیه

    اگه خیلی مصر به دانستن اون قضیه تالاسمی هستی میتونی خودت تنها بری یه تست بدی اگه مینور نباشی کلا با ازدواج با هیچ کس مشکل نداری

    راستش من هم به همسرم اینو گفتم هنوز نمیخواستم تصمیم نهایی بگیرم بعدا نمیدونم چی شد همه فکر کردن ما یه قدم مانده به عقد هستیم و همسرم هم گفت که دو بار آزمایش نمیده چون ظاهرا آزمایش اعتیاد رو به شکل اسفناک ازشون میگرفتن (در حضور یه نفر به عنوان مراقب) و ضمنا اون آزمایش تا 1 ماه فقط اعتبار داره

    من از زندگیم راضیم ولی در اون شرایط بعد آزمایش دلم میخواست این پیشنهاد رو نداده بودم تا باز هم میتونستم فکر کنم

    باز هم هرجور خودت صلاح میدونی فقط در جریان باش اعتبار اون آزمایشها فقط 1 ماهه.
    پرواز کن آنگونه که می خواهی
    وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند

  3. 2 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    marzieh411 (جمعه 23 فروردین 92), باران بهاری11 (جمعه 23 فروردین 92)

  4. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 فروردین 00 [ 04:41]
    تاریخ عضویت
    1391-1-18
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    9,296
    سطح
    64
    Points: 9,296, Level: 64
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    166

    تشکرشده 162 در 60 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اتفاقا منظورم همونه. چون من سه سال پیش که رفتم گفت مینورم . این آقا هم مادرشون شمالی هستن. واسه همین احتمال اینکه کم خونی داشته باشن هست. خب اگه قرار باشه بعد از 2 3 ماه عقد کنیم و بریم آزمایش ببینیم که از لحاظ های دیگه به هم نمی خوریم چی؟ ولی چون هیچ نسبتی نداریم این موضوع خیلی بعیده درسته؟ بیشتر موضوع کم خونی مهمه. نه؟ بعدا که یه کم روابطمون بهتر شد بهشون توضیح بدم ببینم خودشون چه تصمیمی می گیرن. شاید قبول کردن کل آزمایش رو دوبار بدن. خوبه؟

  5. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    مرضیه جان میتونی در قالب آزمایش ازدواج نری فقط برید دکتر یه آزمایش تالاسمی بنویسه که نخواد کل آزمایش رو انجام بده و بعدا بهش بگن فقط یه ماه اعتبار داره

    آزمایشات اجباری قبل ازدواج فقط برای تالاسمی و اعتیاد هستش

    که تو هیچکدوم فامیل بودن تاثیر خاصی نداره

    و آزمایشات ژنتیک معمولا روتین نیست مگه اینکه کسی اختیاری انجام بده در مورد آز اتلاسمی هم میتونی صادقانه براش توضیح بدی تا بدونه قضیه چی هست که شما میخوای در این زمینه خیالت راحت باشه
    پرواز کن آنگونه که می خواهی
    وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند

  6. 2 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    marzieh411 (جمعه 23 فروردین 92), باران بهاری11 (جمعه 23 فروردین 92)

  7. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 فروردین 00 [ 04:41]
    تاریخ عضویت
    1391-1-18
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    9,296
    سطح
    64
    Points: 9,296, Level: 64
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    166

    تشکرشده 162 در 60 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام. باهاشون صحبت کردم. قبول کردن. ما الان داریم باهم تلفنی صحبت می کنیم. یه چیزی واسم خیلی عجیبه. خیلی زود احساس راحتی پیدا کردن. حرف بدی نمی زننا. ولی حس می کنم خیلی زوده واسه اینکه مثلا یه حرفایی مثل "من دوست دارم زودتر کنارهم باشیم". عجیب نیست؟ بهشون گفتم یه جوری حرف می زنید انگار که ما از پارسال داریم با هم حرف می زنیم، گفتن، من همیشه تو خیالم با تو حرف می زدم. این طرز صحبت کردن عادیه؟ پسرا همیشه این طوری ان؟

  8. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    همه اینطوری نیستن. ولی معمولا از ما دخترا زودتر راه می افتن. :d
    بعدشم بستگی به شخصیت طرف مقابلت داره . شاید یه شخصیت زودجوش و اجتماعیه و به همین خاطر تو برخورداش راحته .
    این موضوع تو رو اذیت می کنه ؟

  9. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 فروردین 00 [ 04:41]
    تاریخ عضویت
    1391-1-18
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    9,296
    سطح
    64
    Points: 9,296, Level: 64
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    166

    تشکرشده 162 در 60 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اتفاقا ازشون پرسیدم. گفتن من معمولا با بستگان راحتم. البته باید ازشون بپرسم که منظور از راحتی چیه. پس یعنی تقریبا عادیه این رفتار؟ آخه جالب اینجاست که انگار وقتی تلفنی صحبت می کنیم، روشون نمی شه انقدر راحت حرف بزنن. ولی وقتی اس ام اس می دن یا مثلا با مسنجر حرف می زنیم خیلی راحت ترن. طوری که من شک می کنم این همون کسیه که داشتم باهاش حرف می زدم. این مردها هم عجیب غریبنا! اون وقت می گن خانم ها پیچیده ان

  10. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 13 تیر 93 [ 20:39]
    تاریخ عضویت
    1392-1-07
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    1,246
    سطح
    19
    Points: 1,246, Level: 19
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 298 در 112 پست

    Rep Power
    0
    Array
    طبیعی هست
    همه در اس ام اس حرفشون رو راحتتر میزنن
    اما صحبتی یا رو در رو سختتر میشه
    شما سعی کنید به مثائل مهمتری بپردازید

  11. کاربر روبرو از پست مفید هدف تشکرکرده است .

    marzieh411 (چهارشنبه 28 فروردین 92)

  12. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 فروردین 00 [ 04:41]
    تاریخ عضویت
    1391-1-18
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    9,296
    سطح
    64
    Points: 9,296, Level: 64
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    166

    تشکرشده 162 در 60 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام. یه موضوعی پیش اومده که ذهنم رو درگیر کرده. دیشب از یه جایی که اومدم، هرچی زنگ زدم جواب ندادن.زنگ زدم خونشون، اشغال بود. وقتی اس ام اس دادن گفتن که خوابشون برده بوده و معذرت خواهی کردن. منم فورا دوباره که به خونه زنگ زدم دیگه اشغال نبود. اول خواستم به روشون نیارم ولی نتونستم. وقتی بهشون گفتم، گفتن که چه لزومی داره من بهت دروغ بگم. ولی خودم حس می کنم دروغ می گن. ولی واقعا دلیلش رو نمی دونم. من اصلا تاحالا طوری رفتار نکردم که فکر کنن اگه بهم بگن با تلفن حرف می زدن، من ناراحت بشم یا اینکه مشکوک بشم که با کسی داشته 11 شب حرف می زده. شایدم احتمال می دادن من از اینکه به تلفن من توجهی نکرده و به صحبتش ادامه داده، ناراحت می شم. هرچند هیچ کدوم اینا دلیل نمی شه واسه دروغ گویی. چطوری می تونم مطمئن شم که آدم دروغ گویی نیستن؟

  13. #30
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    تو خونه به جز ایشون کسی از تلفن استفاده نمی کنه ؟


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خسته از دعوای دوره ای
    توسط sahel sheni در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 آذر 92, 18:38
  2. لطفا کمکم کنید از اینکه بقیه ازم استفاده کنند خسته شدم چه جوری خودم رو عوض کنم؟؟؟؟
    توسط setareh 1390 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 20 مهر 92, 17:21
  3. از دعواي مامان و بابام خسته شدم
    توسط زندگي سرد در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 آبان 91, 08:58
  4. از زندگی و دعوا با شوهرم خسته شدم...
    توسط n1n2n14 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 87
    آخرين نوشته: شنبه 01 بهمن 90, 00:34
  5. یک ازدواج ناخواسته و 6 سال عواقب تلخ
    توسط jesica در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 31 تیر 90, 12:34

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.