یلدا جان،
من مدتی در جریان تاپیکتون بودم اما الان دیگه کل موضوع از دستم خارج شده که با این صحبتها به چه نتایجی رسیدید و الان رابطه در چه حالتی است و تصمیم شما چیست.
اگر ممکن هست یک تاپیک جدید باز کنید و در اولین پست یک خلاصه ای از این تاپیک و نتایج حاصله بنویسید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)