منم به همین خاطر این رو گفتم. ولی گفتم نکنه حرفم زشت بوده و می تونستم بعدا بگم یا مثلا روز خواستگاری و نیازی نبود همین اول کاری بگم. البته این اولین بار نبوده که با هم حرف می زدیم ولی خب هنوز خیلی با هم تعارف داریم و نمی تونیم با هم راحت صحبت کنیم.
تشکرشده 162 در 60 پست
منم به همین خاطر این رو گفتم. ولی گفتم نکنه حرفم زشت بوده و می تونستم بعدا بگم یا مثلا روز خواستگاری و نیازی نبود همین اول کاری بگم. البته این اولین بار نبوده که با هم حرف می زدیم ولی خب هنوز خیلی با هم تعارف داریم و نمی تونیم با هم راحت صحبت کنیم.
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
سلام مرضیه
اگه خیلی مصر به دانستن اون قضیه تالاسمی هستی میتونی خودت تنها بری یه تست بدی اگه مینور نباشی کلا با ازدواج با هیچ کس مشکل نداری
راستش من هم به همسرم اینو گفتم هنوز نمیخواستم تصمیم نهایی بگیرم بعدا نمیدونم چی شد همه فکر کردن ما یه قدم مانده به عقد هستیم و همسرم هم گفت که دو بار آزمایش نمیده چون ظاهرا آزمایش اعتیاد رو به شکل اسفناک ازشون میگرفتن (در حضور یه نفر به عنوان مراقب) و ضمنا اون آزمایش تا 1 ماه فقط اعتبار داره
من از زندگیم راضیم ولی در اون شرایط بعد آزمایش دلم میخواست این پیشنهاد رو نداده بودم تا باز هم میتونستم فکر کنم
باز هم هرجور خودت صلاح میدونی فقط در جریان باش اعتبار اون آزمایشها فقط 1 ماهه.
پرواز کن آنگونه که می خواهی
وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند
marzieh411 (جمعه 23 فروردین 92), باران بهاری11 (جمعه 23 فروردین 92)
تشکرشده 162 در 60 پست
اتفاقا منظورم همونه. چون من سه سال پیش که رفتم گفت مینورم . این آقا هم مادرشون شمالی هستن. واسه همین احتمال اینکه کم خونی داشته باشن هست. خب اگه قرار باشه بعد از 2 3 ماه عقد کنیم و بریم آزمایش ببینیم که از لحاظ های دیگه به هم نمی خوریم چی؟ ولی چون هیچ نسبتی نداریم این موضوع خیلی بعیده درسته؟ بیشتر موضوع کم خونی مهمه. نه؟ بعدا که یه کم روابطمون بهتر شد بهشون توضیح بدم ببینم خودشون چه تصمیمی می گیرن. شاید قبول کردن کل آزمایش رو دوبار بدن. خوبه؟
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
مرضیه جان میتونی در قالب آزمایش ازدواج نری فقط برید دکتر یه آزمایش تالاسمی بنویسه که نخواد کل آزمایش رو انجام بده و بعدا بهش بگن فقط یه ماه اعتبار داره
آزمایشات اجباری قبل ازدواج فقط برای تالاسمی و اعتیاد هستش
که تو هیچکدوم فامیل بودن تاثیر خاصی نداره
و آزمایشات ژنتیک معمولا روتین نیست مگه اینکه کسی اختیاری انجام بده در مورد آز اتلاسمی هم میتونی صادقانه براش توضیح بدی تا بدونه قضیه چی هست که شما میخوای در این زمینه خیالت راحت باشه
پرواز کن آنگونه که می خواهی
وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند
marzieh411 (جمعه 23 فروردین 92), باران بهاری11 (جمعه 23 فروردین 92)
تشکرشده 162 در 60 پست
سلام. باهاشون صحبت کردم. قبول کردن. ما الان داریم باهم تلفنی صحبت می کنیم. یه چیزی واسم خیلی عجیبه. خیلی زود احساس راحتی پیدا کردن. حرف بدی نمی زننا. ولی حس می کنم خیلی زوده واسه اینکه مثلا یه حرفایی مثل "من دوست دارم زودتر کنارهم باشیم". عجیب نیست؟ بهشون گفتم یه جوری حرف می زنید انگار که ما از پارسال داریم با هم حرف می زنیم، گفتن، من همیشه تو خیالم با تو حرف می زدم. این طرز صحبت کردن عادیه؟ پسرا همیشه این طوری ان؟
تشکرشده 1,881 در 749 پست
همه اینطوری نیستن. ولی معمولا از ما دخترا زودتر راه می افتن. :d
بعدشم بستگی به شخصیت طرف مقابلت داره . شاید یه شخصیت زودجوش و اجتماعیه و به همین خاطر تو برخورداش راحته .
این موضوع تو رو اذیت می کنه ؟
تشکرشده 162 در 60 پست
اتفاقا ازشون پرسیدم. گفتن من معمولا با بستگان راحتم. البته باید ازشون بپرسم که منظور از راحتی چیه. پس یعنی تقریبا عادیه این رفتار؟ آخه جالب اینجاست که انگار وقتی تلفنی صحبت می کنیم، روشون نمی شه انقدر راحت حرف بزنن. ولی وقتی اس ام اس می دن یا مثلا با مسنجر حرف می زنیم خیلی راحت ترن. طوری که من شک می کنم این همون کسیه که داشتم باهاش حرف می زدم. این مردها هم عجیب غریبنا! اون وقت می گن خانم ها پیچیده ان
تشکرشده 298 در 112 پست
طبیعی هست
همه در اس ام اس حرفشون رو راحتتر میزنن
اما صحبتی یا رو در رو سختتر میشه
شما سعی کنید به مثائل مهمتری بپردازید
marzieh411 (چهارشنبه 28 فروردین 92)
تشکرشده 162 در 60 پست
سلام. یه موضوعی پیش اومده که ذهنم رو درگیر کرده. دیشب از یه جایی که اومدم، هرچی زنگ زدم جواب ندادن.زنگ زدم خونشون، اشغال بود. وقتی اس ام اس دادن گفتن که خوابشون برده بوده و معذرت خواهی کردن. منم فورا دوباره که به خونه زنگ زدم دیگه اشغال نبود. اول خواستم به روشون نیارم ولی نتونستم. وقتی بهشون گفتم، گفتن که چه لزومی داره من بهت دروغ بگم. ولی خودم حس می کنم دروغ می گن. ولی واقعا دلیلش رو نمی دونم. من اصلا تاحالا طوری رفتار نکردم که فکر کنن اگه بهم بگن با تلفن حرف می زدن، من ناراحت بشم یا اینکه مشکوک بشم که با کسی داشته 11 شب حرف می زده. شایدم احتمال می دادن من از اینکه به تلفن من توجهی نکرده و به صحبتش ادامه داده، ناراحت می شم. هرچند هیچ کدوم اینا دلیل نمی شه واسه دروغ گویی. چطوری می تونم مطمئن شم که آدم دروغ گویی نیستن؟
تشکرشده 1,881 در 749 پست
تو خونه به جز ایشون کسی از تلفن استفاده نمی کنه ؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)