سلام نهاله جان.ممنون
اگه عضو نباشي بستگي به مكاني كه ميخوان برن مثلا12 تومن يا كمي بيشتر
واگه عضو بشي كمي تخفيف داره.
تشکرشده 911 در 430 پست
سلام نهاله جان.ممنون
اگه عضو نباشي بستگي به مكاني كه ميخوان برن مثلا12 تومن يا كمي بيشتر
واگه عضو بشي كمي تخفيف داره.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)