به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 69

Threaded View

  1. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 خرداد 92 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    337
    سطح
    6
    Points: 337, Level: 6
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 27 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط _yalda نمایش پست ها
    من برونگرا بودن خودمو قبول دارم محرک جان. چون عدم ارتباط با آدما منو دیوونه می کنه. تنهایی اصلا برام قابل تحمل نیست و دوستان زیادی هم دارم.
    اما در مورد اون واقعا نمی فهمم که برونگراست یا درونگرا
    تقریبا هیچ دوستی نداره (یه دوست داره که خیلی کم باهاش رفت و آمد می کنه ) . خودش میگه خیلی دیر به آدما اعتماد می کنه . توی زندگی دانشجوییش سخت ترین شرایط براش زندگی تو خوابگاه بوده که نمی تونسته با آدماش کنار بیاد و فکر کردن به این موضوع هنوزم اذیتش میکنه . این موارد شاید نشون بده آدم درونگراییه
    اما روابط خوبش با تمام همکاران چی ؟ اون حتی با همکارای خانم هم خیلی خوب برخورد می کنه. شوخ طبعه و روحیه خیلی لطیفی داره . تو محل کار همه واقعا دوستش دارن و به همه کمک می کنه . البته اینو همیشه به من میگه که به کسی نباید اعتماد کنم
    نمی دونم. کلا یه سری تناقض می بینم که نمی تونم شخصیتش رو تشخیص بدم. هر شخصیتی رو می بینم یه سری از علائمش در ایشون هست و یه سری نیست.

    دوستان کی می تونه با پرسیدن یه سری سوالات از من در مورد ایشون و خوندن بقیه مطالب این تاپیک منو راهنمایی کنه که ایشون واقعا چه شخصیتی داره . واقعا ممنون میشم

    محرک جان شما چطور تشخیص دادی که ایشون درونگراست ؟
    یلدا خانم به خاطر شکستی که در زندگیم خوردم. آنقدر سردرگمم که دارم خودم رو مشغول میکنم. وچیزهای زیادی یاد گرفتم که ای کاش قبل ازدواج اینکار رو میکردم تا در انتخابم دچار اشتباه نشم.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط _yalda نمایش پست ها
    آره فرهنگ عزیز. جواب رد دادم . اما حتی خودمم هنوز باور نکردم. اگرچه خیلی سخت و محکم وایستادم و دارم میگم نه ، اما وجودم پر از تردیده . تردید اینکه کارم درست بود یا نه . اگه محکم ایستادم به خاطر اینه که اون سر این دو دلی های من آسیب نبینه . که تکلیفش روشن بشه . اما اونم بی خیال نمیشه. تقریبا سه ماهه هر روز دارم میگم نه . اما باز نمی دونم ، واقعا نمی دونم راهم درسته یا نه !
    به خدا واقعا موندم چیکار کنم. من پر از شک دارم با قاطعیت میگم نه و تازه بعدش باید خودمو قانع کنم که نشد و بعدش مرثیه فراموش کردن رو تازه شروع کنم .
    یلدا خانم رک بگم شک شما اینه که شاید اون بهتر از شما رو بدست بیاره و یا شاید هم آدمی کمتر از اون نصیبت بشه.اما این طرز تفکر کلا غلطه.
    به مانند این هست که تو دوست داری با ارزش ترین چیز نصیبت بشه اما وقتی به کارت نمیاد به چه دردت میخوره

  2. کاربر روبرو از پست مفید (محرک) تشکرکرده است .

    _yalda (چهارشنبه 21 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.