اگر فکر میکنی شرایط ازدواج داری خیلی هم اینکار پسندیده است. هر کسی از تجربه خودشه که قضاوت میکنه اما در واقع این شما هستی که قراره با اون شرایط کنار بیاد اگه فکر میکنی شرایطتت محیاست و طرف مقابلت قبول داره باهات راه بیاد بهتر ازین نمیشه. در مورد سن دختر هم بیشتر عرفه نه قانونه و نه شرع. حضرت محمد هم با زنی بزرگتر از خودش ازدواج کرد .مهم اینه که اونقدر دوسش دارید که اقدام کنید یانه؟ و بعد از خواستگاری نظر ایشون مثبت هست یا نه؟؟ در مورد مسایلی که مطرح کردی(تاثیر زایمان بروی چهره و...) هیچ چیز طعی نیست. بیشتر اعصابه که روی پوستو چهره تاثیر میذاره اگه قراره با ایشون ازدواج کنی و خودتون یا خانوادتون هر روز بخواد متلک بندازن یا طعنه بزنن بله حتما ایشون زود شکسته میشن اما اگه از لحاظ شما و خانوادتون قضیه حل شدست هیچ فرقی نداره








علاقه مندی ها (Bookmarks)