سلام دوست من
خاموش کردن که اصلا ممکن نیست
شما فقط میتونی احساساتتو نشون ندی که اون اصلا راه عاقلانه ای نیست چون میشی یه آدمی که درون و بیرونش با هم فرق میکنه و یه خود درگیری تا آخر عمر پیدا میکنی
احساسات ما برآیند افکار ما هستن
اگه میخواین احساساتتون رو تعدیل کنید بیشتر فکر کنید
در این مورد فکر کنید که از رابطه با چند خانوم (یکی بعد از دیگری) چه هدفی دارید و چه منفعتی نصیبتون میشه جز اینکه شما هم تبدیل به یه آدم تنوع طلب بشید؟
هر بار که شما شکست عشقی میخورید مقداری از انرژی عاطفی ای که باید سرمایه تون برای زندگی آینده تون باشه خاموش میشه
زیبایی و جذابیت جنس مخالف را فقط و فقط در یک نفر باید ببینید و اونم همسریه که میخواید باهاش خونواده ای رو بسازید که آغوش آرامش بخشتون در سالهای آیندۀ زندگیتون میشه
در دیگران اگه دیدید بدونید که این بزرگترین فریب طبیعته فریبشو نخورید
و سلامت زندگیتون رو فدا نکنید
شما هر چی که بیشتر و بیشتر به جنس مخالف فکر کنی و باهاش ارتباط داشته باشی نیازت بهش بیشتر و بیشتر میشه و احساسات کم کم و خود به خود سرد و سردتر میشه و یه روزی به قوی بودن احساساتت و خرج کردنش برای اونی که لایقشه نیاز داری حسرت این روزایی رو میخوری که احساساتی داشتی که برای کسی خرج کنی
پس خاموششون نکن و قدرتشون رو ذخیره کن و ذره ذره خرج رهگذرهای زندگیت نکن تا بتونی یه روزی روشون سرمایه گذاری کنی و اون قلب دست نیافتنی و ارزشمندی که لایق زحمته به دست بیاری









علاقه مندی ها (Bookmarks)