به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 اردیبهشت 93 [ 10:47]
    تاریخ عضویت
    1391-5-28
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    1,541
    سطح
    22
    Points: 1,541, Level: 22
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    503

    تشکرشده 496 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست من

    خاموش کردن که اصلا ممکن نیست
    شما فقط میتونی احساساتتو نشون ندی که اون اصلا راه عاقلانه ای نیست چون میشی یه آدمی که درون و بیرونش با هم فرق میکنه و یه خود درگیری تا آخر عمر پیدا میکنی
    احساسات ما برآیند افکار ما هستن
    اگه میخواین احساساتتون رو تعدیل کنید بیشتر فکر کنید

    در این مورد فکر کنید که از رابطه با چند خانوم (یکی بعد از دیگری) چه هدفی دارید و چه منفعتی نصیبتون میشه جز اینکه شما هم تبدیل به یه آدم تنوع طلب بشید؟
    هر بار که شما شکست عشقی میخورید مقداری از انرژی عاطفی ای که باید سرمایه تون برای زندگی آینده تون باشه خاموش میشه

    زیبایی و جذابیت جنس مخالف را فقط و فقط در یک نفر باید ببینید و اونم همسریه که میخواید باهاش خونواده ای رو بسازید که آغوش آرامش بخشتون در سالهای آیندۀ زندگیتون میشه
    در دیگران اگه دیدید بدونید که این بزرگترین فریب طبیعته فریبشو نخورید
    و سلامت زندگیتون رو فدا نکنید

    شما هر چی که بیشتر و بیشتر به جنس مخالف فکر کنی و باهاش ارتباط داشته باشی نیازت بهش بیشتر و بیشتر میشه و احساسات کم کم و خود به خود سرد و سردتر میشه و یه روزی به قوی بودن احساساتت و خرج کردنش برای اونی که لایقشه نیاز داری حسرت این روزایی رو میخوری که احساساتی داشتی که برای کسی خرج کنی

    پس خاموششون نکن و قدرتشون رو ذخیره کن و ذره ذره خرج رهگذرهای زندگیت نکن تا بتونی یه روزی روشون سرمایه گذاری کنی و اون قلب دست نیافتنی و ارزشمندی که لایق زحمته به دست بیاری
    امضا را میزنند که فرقی قائل شوند بین خودشون و دیگران

    من در دنیا چیزی ندیدم که خودم نباشم و فاصله ای نمیگذارم بین یک مارمولک با یک شاخۀ برگ و بین خودم و این دیوار ...
    از اینروست که امضایم همان بی امضایی من است

    (از اینجانب )


  2. 2 کاربر از پست مفید unknownGirl تشکرکرده اند .

    barani (سه شنبه 20 فروردین 92), ویدا@ (جمعه 16 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.